Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
استراتيجية التسويق : مدخل سلوكي
by
عبيدات، محمد، 1945- مؤلف
in
التسويق جوانب سلوكية وأخلاقية
/ إدارة المبيعات جوانب سلوكية وأخلاقية
2018
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
استراتيجية التسويق : مدخل سلوكي
by
عبيدات، محمد، 1945- مؤلف
in
التسويق جوانب سلوكية وأخلاقية
/ إدارة المبيعات جوانب سلوكية وأخلاقية
2018
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
استراتيجية التسويق : مدخل سلوكي
2018
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
إن هذا الكتاب معنى ببيان أهمية استراتيجية التسويق لمختلف المؤسسات والمشروعات السلعية والخدماتية وذلك من خلال التركيز على المفاهيم السلوكية والتسويقية كمحتوى لأية استراتيجية تسويقية لمختلف المؤسسات والمشروعات ويوضح هذا الكتاب للممارسين الإداريين والتسويقيين الأسس الصحيحة وبشكل متدرج كيفية وضع الاستراتيجيات التسويقية للمؤسسات التي تقدم سلعا أو خدمات للقطاعين العام الحكومي والخاص ويقع هذا الكتاب في ثلاثة عشر فصلا وهم : الفصل الأول : مقدمة في التسويق الاستراتيجي، الفصل الثاني : التحليل الموفقي الاستراتيجي، الفصل الثالث : تحليل وتطوير استراتيجية وحدة العمل، الفصل الرابع : التحليل المالي، الفصل الخامس : تحديد وتعريف أسواق السلعة، الفصل السادس : استراتيجية السوق المستهدفة، الفصل السابع : استراتيجية وبرنامج الإحلال التسويقي، الفصل الثامن : استراتيجية السلعة، الفصل التاسع : استراتيجية التسعير، الفصل العاشر : استراتيجية التوزيع، الفصل الحادي عشر : استراتيجية الترويج، الفصل الثاني عشر : خطة التسويق الاستراتيجية، الفصل الثالث عشر :الحالات الدراسية العملية، ثم انتهى بثبت المراجع.
Publisher
دار وائل للنشر والتوزيع
ISBN
9789957112738
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HF 5415 .U23 2018 | 1 | BOOK | BUSINESS |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.