Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
واقع دمج المعلمين لمفاهيم رؤية المملكة 2030 في تدريس التربية الفنية لطلبة المرحلة المتوسطة
by
العمرو، عبدالعزيز بن رشيد بن فهد
in
التربية الفنية
/ السعودية
/ رؤية المملكة 2030
/ طرق التدريس
/ طلبة المرحلة المتوسطة
2020
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
واقع دمج المعلمين لمفاهيم رؤية المملكة 2030 في تدريس التربية الفنية لطلبة المرحلة المتوسطة
by
العمرو، عبدالعزيز بن رشيد بن فهد
in
التربية الفنية
/ السعودية
/ رؤية المملكة 2030
/ طرق التدريس
/ طلبة المرحلة المتوسطة
2020
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
واقع دمج المعلمين لمفاهيم رؤية المملكة 2030 في تدريس التربية الفنية لطلبة المرحلة المتوسطة
Journal Article
واقع دمج المعلمين لمفاهيم رؤية المملكة 2030 في تدريس التربية الفنية لطلبة المرحلة المتوسطة
2020
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
هدف البحث إلى الكشف عن واقع دمج معلمي التربية الفنية في المدارس الحكومية بالمملكة العربية السعودية لمفاهيم رؤية المملكة 2030، والكشف عن الفروق ذات الدلالة الإحصائية بين متوسطات استجابات معلمي التربية الفنية حول دورهم في دمج مفاهيم رؤية المملكة 2030 من خلال مقرر التربية الفنية، والتي تعزى إلى (متغير الجنس، عدد سنوات الخبرة، المؤهل العلمي) ولتحسين الممارسات الحالية أقترح الباحث مجموعة من التوصيات، وتحقيقا لأهداف البحث استخدم الباحث المنهج الوصفي التحليلي باعتباره المنهج الأمثل لرصد الواقع، بما يشتمل عليه ذلك من خلال استبانة اعتمد الباحث في بنائها على مراجعة ما ورد من مفاهيم وأهداف تعليمية للرؤية الوطنية 2030، كما استرشد الباحث أيضا بما تضمنه الإطار النظري من خبرات دولية تربط بين تحقيق الرؤى الوطنية وأهداف مقرر التربية الفنية.
Publisher
مركز البحث وتطوير الموارد البشرية - رماح
Subject
MBRLCatalogueRelatedBooks
Related Items
Related Items
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.