تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Social media success for every brand : the five storybrand pillars that turn posts into profits
بواسطة
Diaz-Ortiz, Claire, 1982- author
في
Internet marketing
/ Social media
/ Branding (Marketing)
2019
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Social media success for every brand : the five storybrand pillars that turn posts into profits
بواسطة
Diaz-Ortiz, Claire, 1982- author
في
Internet marketing
/ Social media
/ Branding (Marketing)
2019
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Social media success for every brand : the five storybrand pillars that turn posts into profits
Book
Social media success for every brand : the five storybrand pillars that turn posts into profits
2019
متوفر في المكتبة
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
Most business owners are blindly guessing at their social media strategy, and it's costing them time and money. Based on Donald Miller's bestselling book Building a StoryBrand, Claire Diaz-Ortiz applies the seven principles of the StoryBrand Framework to help you build an effective, long-lasting social media plan for your brand. Social Media Success for Every Brand teaches readers how to incorporate the StoryBrand 7-Part Framework into their social media channels to increase engagement and see better results. Social Media Success for Every Brand does not require the reader to be familiar with Building a StoryBrand but provides enough foundation to prepare the reader for practical success with their social media content. Together with the StoryBrand Framework, Claire's SHARE model will help boost customer engagement and grow the organization's brand awareness and revenues. -- Amazon.
الناشر
HarperCollins Leadership : HarperCollins
ISBN
9781400214969, 1400214963
نسخة متاحة:
1
العنصر متاح
1
إجمالي العنصر في جميع المواقع
اتصل بالرقم | نسخ | مواد | موقع |
---|---|---|---|
HF 5414 .D53 2019 | 1 | BOOK | AUTOSTORE |
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.