نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • الضبط
      الضبط
      امسح الكل
      الضبط
  • مُحَكَّمة
      مُحَكَّمة
      امسح الكل
      مُحَكَّمة
  • مستوى القراءة
      مستوى القراءة
      امسح الكل
      مستوى القراءة
  • نوع المحتوى
      نوع المحتوى
      امسح الكل
      نوع المحتوى
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
      المزيد من المرشحات
      امسح الكل
      المزيد من المرشحات
      نوع العنصر
    • لديه النص الكامل
    • الموضوع
    • الناشر
    • المصدر
    • المُهدي
    • اللغة
    • مكان النشر
    • المؤلفين
    • الموقع
48 نتائج ل "Halpern, Nick"
صنف حسب:
\Coming Back Here How Many Years Now\: August Kleinzahler and James Wright's \Shall We Gather at the River\
James Wright's work of the sixties, and particularly \"Shall We Gather at the River,\" is associated with deep-image poetry. Halpern describes what that poetics might mean to poets writing today, and he also notes the process by which Wright came to deep-image poetry.
Elizabeth Bishop's Poetics of Description/A Poet's High Argument: Elizabeth Bishop and Christianity
Because Pickard chooses this approach, however, it is not always immediately clear where his argument is going, or why he has chosen a particular point of departure. [...]this is a product of chronology: book length studies of Bishop began to appear with some frequency in the late 1980s and early 1990s, at a time when what now look like overly essentialist theories of gender and sexuality were commonly used as a basis for theories of poetic subjectivity. [...]often she mentions art only to give it a religious coloring. [...]Corelle writes of Bishop's \"lifelong belief in the spiritually sustaining, even potentially sacramental, power of art that must, for her, function freely, apart from any assigned system of use or value\" (57).