نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • الضبط
      الضبط
      امسح الكل
      الضبط
  • مُحَكَّمة
      مُحَكَّمة
      امسح الكل
      مُحَكَّمة
  • مستوى القراءة
      مستوى القراءة
      امسح الكل
      مستوى القراءة
  • نوع المحتوى
      نوع المحتوى
      امسح الكل
      نوع المحتوى
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
      المزيد من المرشحات
      امسح الكل
      المزيد من المرشحات
      نوع العنصر
    • لديه النص الكامل
    • الموضوع
    • بلد النشر
    • الناشر
    • المصدر
    • الجمهور المستهدف
    • المُهدي
    • اللغة
    • مكان النشر
    • المؤلفين
    • الموقع
5 نتائج ل "Robert, Nadine, author"
صنف حسب:
Trèfle
\"Trèfle et sa famille habitent dans une ferme . À la chèvrerie, il y a toujours un tas de choses à faire, comme cueillir des bleuets ou ramasser des moules. Trèfle a envie de faire toutes ces choses, mais en choisir une seule est très difficile pour elle. Le jour où la petite chèvre Pivoine s'aventure loin de la ferme, Trèfle comprend que, pour la sauver, elle devra agir rapidement, sans hésiter. En plaçant Trèfle dans une situation difficile, l'autrice Nadine Robert et l'illustratrice Qin Leng montrent l'importance d'apprendre tôt à prendre des décisions. L'histoire de Trèfle sera une source d'inspiration pour les jeunes lecteurs qui apprennent à développer leur confiance et leur autonomie.\"--leslibraires.ca.
Principles and Practice of Social Marketing
This fully updated edition combines the latest research with real-life examples of social marketing campaigns the world over to help you learn how to apply the principles and methods of marketing to a broad range of social issues. The international case studies and applications show how social marketing campaigns are being used across the world to influence changes in behaviour, and reveal how those campaigns may differ according to their cultural context and subject matter. Every chapter is fully illustrated with real-life examples, including campaigns that deal with racism, the environment and mental health. The book also shows how social marketing influences governments, corporations and NGOs, as well as individual behaviour. The author team combine research and teaching knowledge with hands-on experience of developing and implementing public health, social welfare and injury prevention campaigns to give you the theory and practice of social marketing.
Le chat, la chouette et le poisson frais
\"Comme tous les jours, Chat Gris se rend à l'étang pour y pêcher. Mais ce matin, comme un cadeau, un plein panier de poissons se trouve dans une chaloupe abandonnée au milieu des eaux. Mais comment accéder à ce trésor sans se mouiller? S'amorce alors une joute rythmée entre la Chouette, conseillère rusée, et le chat qui n'écoute que son ventre\"--Publisher's website.
The New Face of Terrorism
Anthrax, smallpox, sarin, blister, blood and choking agents – the list of potential weapons of mass destruction is enormous and varied. It was once thought that technological problems would prevent terrorists developing these weapons whilst moral issues would stop them using them. That has now changed. The technical and organizational sophistication of the attacks on 11th September 2001 heralds a new era in the age-old war against terrorism. After these attacks, attention focused on the activities and capacities of Islamic extremist groups, such as Osama bin Laden’s al-Qa’eda organisation, but the reality is that terrorist threats could come from almost any quarter. This revised edition is the comprehensive and sobering account of the possibilities – technological and political.
Clover
\"Having a hard time making decisions, young Clover must think quickly and act decisively when her beloved goat wanders too far from the farm\"-- Provided by publisher