نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • مستوى القراءة
      مستوى القراءة
      امسح الكل
      مستوى القراءة
  • نوع المحتوى
      نوع المحتوى
      امسح الكل
      نوع المحتوى
  • نوع العنصر
      نوع العنصر
      امسح الكل
      نوع العنصر
  • لديه النص الكامل
      لديه النص الكامل
      امسح الكل
      لديه النص الكامل
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
      المزيد من المرشحات
      امسح الكل
      المزيد من المرشحات
      الموضوع
    • بلد النشر
    • الناشر
    • المصدر
    • الجمهور المستهدف
    • المُهدي
    • اللغة
    • مكان النشر
    • المؤلفين
    • الموقع
3 نتائج ل "Tittensor, John, 1941- translator"
صنف حسب:
Jean-Michel Basquiat
The exhibition covers the painter's whole career, from 1980 to 1988, focusing on 120 defining works. With the Heads from 1981-1982, gathered for the first time here, and the presentation of several collaborations between Basquiat and Warhol, the exhibition includes works previously unseen in Europe, essential works such as Obnoxious Liberals (1982), In Italian (1983), and Riding with Death (1988), as well as paintings which have rarely been seen since their first presentations during the artist's lifetime, such as Offensive Orange (1982), Untitled (Boxer) (1982), and Untitled (Yellow Tar and Feathers) (1982). At a young age, Jean-Michel Basquiat left school and made his first studio in the streets of New York. Very quickly, his painting achieved great success, which the artist both sought out and felt subjected to. His work refers back to the eruption of modernity, that of the expressionists, but his filiations are numerous. The acuteness of his gaze, his visits to museums, and the reading of a number of books gave him a real sense of culture. Yet his gaze was directed: the absence of black artists being painfully evident, the artist imposed the need to depict African American culture and revolts in equal measure in his work. Basquiat's death in 1988 interrupted a very prolific body of work, carried out in under a decade, with over one thousand paintings and even more drawings.--Fondation Louis Vuitton website.