تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Evidence-based practice with socially and emotionally troubled children and adolescents
بواسطة
Glicken, Morley D
في
Child psychiatry.
/ Evidence-based psychiatry.
/ Emotional problems of children.
/ Emotional problems of teenagers.
/ Mental Disorders.
/ Adolescent.
/ Child.
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Evidence-based practice with socially and emotionally troubled children and adolescents
بواسطة
Glicken, Morley D
في
Child psychiatry.
/ Evidence-based psychiatry.
/ Emotional problems of children.
/ Emotional problems of teenagers.
/ Mental Disorders.
/ Adolescent.
/ Child.
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Evidence-based practice with socially and emotionally troubled children and adolescents
Book
Evidence-based practice with socially and emotionally troubled children and adolescents
متوفر في المكتبة
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
The author, a professional social worker and professor at the Arizona State University West Department of Social Work, expresses his concern for the increasing number of children being diagnosed and treated for emotional problems. \"The unsettling thought of misdiagnosing children who need help but are not being served because of racial and gender issues, and treatment of large number of children who are, in reality, responding in normal ways to maturational and social changes has begun to capture a great deal of attention in the popular and professional literature.\" -- p. [3]. He proposes an evidence-based practice approach regarding assessment, diagnosis and treatment of children and adolescents with social and emotional problems \"including, but not limited to: ADHD; Bi-Polar Disorder; anxiety and depression; eating disorders; Autism; Asperger's Syndrome; lonelines and social isolation; school related problems; gender issues and prolonged grief. The psychosocial interventions discussed in the book provide practitioners and educators with a range of effective treatments that serve as an alternative to the use of unproven medications with unknown but potentially harmful side effects.\" -- Back cover.
الناشر
Academic Press/Elsevier
موضوع
ISBN
9780123745231, 0123745233
نسخة متاحة:
1
العنصر متاح
1
إجمالي العنصر في جميع المواقع
اتصل بالرقم | نسخ | مواد | موقع |
---|---|---|---|
HV10.5.G55 2009 | 1 | BOOK | AUTOSTORE |
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.