تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Gathering information for strategic decisions, routinely
بواسطة
McNeilly, Mark
في
Competitive strategy
/ Corporate management
/ Decision making
/ Employees
/ Executives
/ Guidelines
/ Information management
/ Infrastructure
/ Management
/ Methods
/ Professional football
/ Scenario planning
/ Simulation
/ Strategic management
/ Strategic planning
/ Strategy
2002
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Gathering information for strategic decisions, routinely
بواسطة
McNeilly, Mark
في
Competitive strategy
/ Corporate management
/ Decision making
/ Employees
/ Executives
/ Guidelines
/ Information management
/ Infrastructure
/ Management
/ Methods
/ Professional football
/ Scenario planning
/ Simulation
/ Strategic management
/ Strategic planning
/ Strategy
2002
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Gathering information for strategic decisions, routinely
بواسطة
McNeilly, Mark
في
Competitive strategy
/ Corporate management
/ Decision making
/ Employees
/ Executives
/ Guidelines
/ Information management
/ Infrastructure
/ Management
/ Methods
/ Professional football
/ Scenario planning
/ Simulation
/ Strategic management
/ Strategic planning
/ Strategy
2002
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Journal Article
Gathering information for strategic decisions, routinely
2002
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
Leaders at all levels of the company need to institute a simple but effective routine for collecting the information needed to take strategic action. This article explains how to make that process pervasive and suggests some specific tools to help it work effectively in your organization. There are three basic steps to strategic decision-making: getting the right information, making a good decision and then implementing that decision. Success in the information stage translates into knowing the types of information needed to make the decision, finding it, and transmitting it quickly to the decision-makers. The information required falls in three categories: knowledge about the competition, knowledge about your own company, and knowledge about your marketplace. It is not enough to merely gather the information; an infrastructure must be in place to ensure that market information is getting back to the decision-makers. Get the decision-makers together regularly to close on important issues. Critical to making better decisions is to identify alternative courses of action rather than simply one proposal. In addition to basic strategic planning there are two ways to experience making decisions under simulated conditions: wargaming and scenario planning. Regularly tracking the successful implementation of decisions made is a key method of ensuring action.
الناشر
MCB UP Ltd,Emerald Group Publishing, Ltd,Emerald Group Publishing Limited
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.