تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Battle of the Channels: The Impact of Tablets on Digital Commerce
بواسطة
Chan, Jason
, Han, Sang Pil
, Xu, Kaiquan
, Ghose, Anindya
في
channels
/ Consumers
/ Datasets
/ Economic aspects
/ Electronic commerce
/ Growth
/ Internet commerce
/ long tail
/ mobile
/ natural experiment
/ Portable computers
/ Retailing
/ Sales
/ Smartphones
/ Tablet computers
/ Trade
/ User behavior
2017
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Battle of the Channels: The Impact of Tablets on Digital Commerce
بواسطة
Chan, Jason
, Han, Sang Pil
, Xu, Kaiquan
, Ghose, Anindya
في
channels
/ Consumers
/ Datasets
/ Economic aspects
/ Electronic commerce
/ Growth
/ Internet commerce
/ long tail
/ mobile
/ natural experiment
/ Portable computers
/ Retailing
/ Sales
/ Smartphones
/ Tablet computers
/ Trade
/ User behavior
2017
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Battle of the Channels: The Impact of Tablets on Digital Commerce
بواسطة
Chan, Jason
, Han, Sang Pil
, Xu, Kaiquan
, Ghose, Anindya
في
channels
/ Consumers
/ Datasets
/ Economic aspects
/ Electronic commerce
/ Growth
/ Internet commerce
/ long tail
/ mobile
/ natural experiment
/ Portable computers
/ Retailing
/ Sales
/ Smartphones
/ Tablet computers
/ Trade
/ User behavior
2017
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Journal Article
Battle of the Channels: The Impact of Tablets on Digital Commerce
2017
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
The introduction of tablets in online retailing has created an additional touchpoint through which e-commerce firms can interact with consumers. In this paper, we seek to understand and measure the causal impact of tablets on e-commerce sales. In doing so, we examine the complementary and substitution impact of the tablet channel on the smartphone and PC channels. We rely on a unique data set from Alibaba, the largest e-commerce firm in the world, and exploit a natural experiment via the iPad app introduction to empirically identify our results. The results show that users’ adoption of tablets enhanced the overall growth of Alibaba’s e-commerce market, with an annual increase of approximately US$923.5 million. Our results demonstrate that the tablet channel acts as a substitute for the PC channel while it acts as a complement for the smartphone channel. Furthermore, the use of tablets spurs casual browsing, which leads to the purchase of more impulse products and a wider diversity of products. Cross-device browsing behavior is found to enhance sales outcomes, and the degree of interrelationships between devices varies across the course of the day. We provide insights for retailers about how they can increase their sales volume and revenue in the emerging tablet economy.
This paper was accepted by Anandhi Bharadwaj, information systems
.
الناشر
INFORMS,Institute for Operations Research and the Management Sciences
موضوع
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.