تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
STELR : improving science retention rates in Australian secondary schools
بواسطة
Peter Hubber
, Damian Blake
, Peter Pentland
, Russell Tytler
, Alan Finkel
في
Australia
/ Career Choice
/ Faculty Development
/ Foreign Countries
/ Inquiry
/ Instructional Materials
/ Laboratory Equipment
/ Program effectiveness
/ Program evaluation
/ Science and Technology Education Leveraging Relevance (STELR) program
/ Science course improvement projects
/ Science Education
/ Science interests
/ Scientific Concepts
/ Scientific literacy
/ Secondary education
/ Secondary School Science
/ Secondary Schools
/ Student engagement
/ Student participation
/ Subject selection (Students)
/ Technical Support
/ Technology Education
2009
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
STELR : improving science retention rates in Australian secondary schools
بواسطة
Peter Hubber
, Damian Blake
, Peter Pentland
, Russell Tytler
, Alan Finkel
في
Australia
/ Career Choice
/ Faculty Development
/ Foreign Countries
/ Inquiry
/ Instructional Materials
/ Laboratory Equipment
/ Program effectiveness
/ Program evaluation
/ Science and Technology Education Leveraging Relevance (STELR) program
/ Science course improvement projects
/ Science Education
/ Science interests
/ Scientific Concepts
/ Scientific literacy
/ Secondary education
/ Secondary School Science
/ Secondary Schools
/ Student engagement
/ Student participation
/ Subject selection (Students)
/ Technical Support
/ Technology Education
2009
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
STELR : improving science retention rates in Australian secondary schools
بواسطة
Peter Hubber
, Damian Blake
, Peter Pentland
, Russell Tytler
, Alan Finkel
في
Australia
/ Career Choice
/ Faculty Development
/ Foreign Countries
/ Inquiry
/ Instructional Materials
/ Laboratory Equipment
/ Program effectiveness
/ Program evaluation
/ Science and Technology Education Leveraging Relevance (STELR) program
/ Science course improvement projects
/ Science Education
/ Science interests
/ Scientific Concepts
/ Scientific literacy
/ Secondary education
/ Secondary School Science
/ Secondary Schools
/ Student engagement
/ Student participation
/ Subject selection (Students)
/ Technical Support
/ Technology Education
2009
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
STELR : improving science retention rates in Australian secondary schools
Journal Article
STELR : improving science retention rates in Australian secondary schools
2009
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
The article focuses on the Science and Technology Education Leveraging Relevance (STELR) program offered by the Australian Academy of Technological Sciences and Engineering (ATSE) to secondary schools in Australia in March 2010. Schools that participate in the professional development workshops will be provided with free curriculum materials, supporting laboratory equipment as well as professional development training for two teachers. The program aims to resolve the problem of low participation rates in science and math among high school students. [Author abstract]
الناشر
Australian Science Teachers Association
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.