تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Case study: IBM's Think strategy - melding strategy and branding
بواسطة
McNeilly, Mark
, Clark, Kevin
في
Brands
/ Case studies
/ Computer industry
/ Councils
/ Customers
/ End users
/ Innovations
/ Market strategy
/ Marketing
/ Personal computers
/ Product development
/ Product lines
/ Strategic management
/ Strategic planning
/ Success
2004
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Case study: IBM's Think strategy - melding strategy and branding
بواسطة
McNeilly, Mark
, Clark, Kevin
في
Brands
/ Case studies
/ Computer industry
/ Councils
/ Customers
/ End users
/ Innovations
/ Market strategy
/ Marketing
/ Personal computers
/ Product development
/ Product lines
/ Strategic management
/ Strategic planning
/ Success
2004
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Case study: IBM's Think strategy - melding strategy and branding
بواسطة
McNeilly, Mark
, Clark, Kevin
في
Brands
/ Case studies
/ Computer industry
/ Councils
/ Customers
/ End users
/ Innovations
/ Market strategy
/ Marketing
/ Personal computers
/ Product development
/ Product lines
/ Strategic management
/ Strategic planning
/ Success
2004
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Journal Article
Case study: IBM's Think strategy - melding strategy and branding
2004
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
When operations are consolidated to simplify product lines and to gain efficiencies in practices and marketing, can the brand identities also be consolidated? This was the question that IBM PC Division marketers faced. This article explores their approach to answering it. Key factors addressed by the team tasked with this project, included: value is moving beyond just providing products to providing value that improves the customer's business; branding and business strategy are inextricably linked; and look for opportunity out of adversity. This was the chance to meld several disparate brands into a family. Strategically this reenergized IBM in the personal computer space and enabled them to send a new message to the marketplace. Tactically this improved marketing communications efficiency because the investment supported a single message and family of offerings. [PUBLICATION ABSTRACT]
الناشر
Emerald Group Publishing Limited
موضوع
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.