MbrlCatalogueTitleDetail

هل ترغب في حجز الكتاب؟
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
لقد وضعنا الحجز لك!
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
عفوًا! هناك خطأ ما.
عفوًا! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من وضع الحجز. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module

يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
كيف تريد الحصول عليه؟
لقد طلبنا الكتاب لك! عذرا ، تسليم الروبوت غير متوفر في الوقت الحالي
لقد طلبنا الكتاب لك!
لقد طلبنا الكتاب لك!
تم معالجة طلبك بنجاح وستتم معالجته خلال ساعات عمل المكتبة. يرجى التحقق من حالة طلبك في طلباتي.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من تقديم طلبك. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
Journal Article

Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module

2021
اطلب الآن واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
The implementation of student-centred learning programs can improve student outcomes in science, technology, engineering and mathematics (STEM) domains. The required approaches to teaching and learning in such programs, however, are only slowly being adopted in the Asia-Pacific region. This article focuses on a STEM module, 'Water in the 21 st Century', set within the Science and Technology Education Leveraging Relevance (STELR) program and developed recently as part of the Inspiring Science and Mathematics Education (iSME) project. The 'Water in the 21st Century' module positions inquiry and problem-solving at the forefront of student-centred learning, situating the teacher primarily as a learning facilitator. Within the module, students are provided with authentic and meaningful opportunities to engage in conceptual development in STEM through inquiry and problem-based learning. Module activities all target relevance, engaging students in critical issues related to understanding the role of water in the modern world. Analysis of focus group and teacher interviews during module trials demonstrates the strengths and limitations of implementing student-centred learning using these approaches. Findings suggest that a change from traditional approaches to inquiry or problem-based approaches, such as seen in this module, may require a shift in mindset and behaviour, but that this shift is achievable.
الناشر
Australian Science Teachers Association