تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
بواسطة
Blom, Simone
, Woolcott, Geoff
, Pentland, Peter
في
Australia
/ Discovery learning
/ Learning strategies
/ Sciences education
/ Teachers
/ Teaching
/ Water use
2021
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
بواسطة
Blom, Simone
, Woolcott, Geoff
, Pentland, Peter
في
Australia
/ Discovery learning
/ Learning strategies
/ Sciences education
/ Teachers
/ Teaching
/ Water use
2021
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
Journal Article
Designing and implemenbing student-centred STEITI practices: the 'Water in the 21st Century' teaching module
2021
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
The implementation of student-centred learning programs can improve student outcomes in science, technology, engineering and mathematics (STEM) domains. The required approaches to teaching and learning in such programs, however, are only slowly being adopted in the Asia-Pacific region. This article focuses on a STEM module, 'Water in the 21 st Century', set within the Science and Technology Education Leveraging Relevance (STELR) program and developed recently as part of the Inspiring Science and Mathematics Education (iSME) project. The 'Water in the 21st Century' module positions inquiry and problem-solving at the forefront of student-centred learning, situating the teacher primarily as a learning facilitator. Within the module, students are provided with authentic and meaningful opportunities to engage in conceptual development in STEM through inquiry and problem-based learning. Module activities all target relevance, engaging students in critical issues related to understanding the role of water in the modern world. Analysis of focus group and teacher interviews during module trials demonstrates the strengths and limitations of implementing student-centred learning using these approaches. Findings suggest that a change from traditional approaches to inquiry or problem-based approaches, such as seen in this module, may require a shift in mindset and behaviour, but that this shift is achievable.
الناشر
Australian Science Teachers Association
موضوع
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.