MbrlCatalogueTitleDetail

هل ترغب في حجز الكتاب؟
Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study
Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study
لقد وضعنا الحجز لك!
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
عفوًا! هناك خطأ ما.
عفوًا! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من وضع الحجز. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study
Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study

يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
كيف تريد الحصول عليه؟
لقد طلبنا الكتاب لك! عذرا ، تسليم الروبوت غير متوفر في الوقت الحالي
لقد طلبنا الكتاب لك!
لقد طلبنا الكتاب لك!
تم معالجة طلبك بنجاح وستتم معالجته خلال ساعات عمل المكتبة. يرجى التحقق من حالة طلبك في طلباتي.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من تقديم طلبك. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study
Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study
Dissertation

Gordon's approach to music learning in middle school: A modified Delphi study

2006
اطلب الآن واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
Since the implementation of the No Child Left Behind Act, the value of music education has been questioned. When there are more demands than money to meet those demands, administrators are forced to make choices. Music education is considered for elimination from the curriculum because it is often deemed nonessential. The benefits received from music education are well documented and can be grouped into four categories: success in society, success in school, success in developing intelligence, and success in life. Gordon's musical learning theory offers a means to differentiate or adapt music instruction to respond to diverse student needs; however, there is little or no consensus on how best to take Gordon's theory to practice. This qualitative study, using a modified Delphi approach, evaluated the consensus of music professionals and middle school music teachers familiar with Gordon's music learning theory to determine how best to engage students in music education in middle school. A pilot study consisting of a panel of 6 experts drawn from the 30 identified for the final study in Gordon's music learning theory expressed the need for training and ongoing professional development to design the tools necessary for effective participation in the middle school music classroom. This study makes a significant contribution to social change by offering practical suggestions on how Gordon's music learning theory could be utilized in middle school music classrooms to meet the diversity that typifies the middle school years, and the music experience of the teachers. If all students are given the opportunity to increase their personal understanding of music through music education utilizing Gordon's music learning curriculum, they may develop a feeling of self-accomplishment and be better prepared for further personal development.
الناشر
ProQuest Dissertations Publishing
موضوع
ISBN
9780542752261, 0542752263