تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Digital wars : Apple, Google, Microsoft and the battle for the Internet
بواسطة
Arthur, Charles, 1961-
في
Apple Computer, Inc.
/ Google (Firm)
/ Microsoft Corporation.
/ Internet industry United States.
/ BUSINESS & ECONOMICS / General.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Computer Industry.
/ COMPUTERS / Internet / General.
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Digital wars : Apple, Google, Microsoft and the battle for the Internet
بواسطة
Arthur, Charles, 1961-
في
Apple Computer, Inc.
/ Google (Firm)
/ Microsoft Corporation.
/ Internet industry United States.
/ BUSINESS & ECONOMICS / General.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Computer Industry.
/ COMPUTERS / Internet / General.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Digital wars : Apple, Google, Microsoft and the battle for the Internet
بواسطة
Arthur, Charles, 1961-
في
Apple Computer, Inc.
/ Google (Firm)
/ Microsoft Corporation.
/ Internet industry United States.
/ BUSINESS & ECONOMICS / General.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Computer Industry.
/ COMPUTERS / Internet / General.
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Book
Digital wars : Apple, Google, Microsoft and the battle for the Internet
متوفر في المكتبة
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
\" The first time that Apple, Google and Microsoft found themselves sharing the same digital space was 1998. They were radically different companies that would subsequently fight a series of battles for control of different parts of the digital landscape that would be world-changing. Arthur looks at what are now the three best-known tech companies and through the voices of former and current staff examines their different strategies to try to win the battle to control the exploding network connecting the world. To win their battles: Apple used design and a relentless focus on the customer to the exclusion of others; Microsoft depended on the high quality of its employees' programming skills and its monopolies in software to move into new markets; Google focused on being quick, efficient and using the power of data analysis to make decisions and get ahead of would-be rivals. Accessible and comprehensive, Digital Wars analyzes the very different cultures of the three companies and assesses exactly who are the victors on each front. The new edition will be brought up to date since the last edition in 2012, taking into account the growth of Android, mini-tablets and Microsoft's Surface. It also includes a new chapter looking at how China moved from being the assembly plant for iPods and other music players, and smartphones, to becoming the world's biggest smartphone business -- while shutting out Google both as a search engine and smartphone provider\"-- Provided by publisher.
الناشر
Kogan Page
موضوع
ISBN
9780749472030, 0749472030
نسخة متاحة:
1
العنصر متاح
1
إجمالي العنصر في جميع المواقع
اتصل بالرقم | نسخ | مواد | موقع |
---|---|---|---|
HD9696.8.U62 A78 2014 | 1 | BOOK | BUSINESS |
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.