تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Perception of Nigerian Open and Distance Learning Students on the Use of Instructional Technologies for Pedagogic Experience
بواسطة
صاموئل، ناثانيل
, أولامورين، تشارلز أولابود
, Yusuf, Mudasiru Olalere
في
التعليم المفتوح
/ التعليم عن بعد
/ تكنولوجيا التعليم
2020
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Perception of Nigerian Open and Distance Learning Students on the Use of Instructional Technologies for Pedagogic Experience
بواسطة
صاموئل، ناثانيل
, أولامورين، تشارلز أولابود
, Yusuf, Mudasiru Olalere
في
التعليم المفتوح
/ التعليم عن بعد
/ تكنولوجيا التعليم
2020
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Perception of Nigerian Open and Distance Learning Students on the Use of Instructional Technologies for Pedagogic Experience
Journal Article
Perception of Nigerian Open and Distance Learning Students on the Use of Instructional Technologies for Pedagogic Experience
2020
الطلب من المخزن الآلي
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
This study aimed at determining the perceptions of distance learning students of the availability, accessibility, usefulness and influence of instructional technologies for acquiring pedagogic experience at Ogbomoso, Osogbo and Ilorin, Nigeria. The study was descriptive of cross-sectional survey type and used a researchers-designed questionnaire to collect data. A total of 397 undergraduate students were randomly sampled from six faculties in the sampled study centers. Four research questions were raised, answered and analyzed using frequency counts and percentages. The results showed that instructional technologies were not sufficiently available and accessible to the students at study centers for the acquisition of pedagogic experiences. The findings revealed that students displayed a good level of interest in experiential learning using the available instructional technologies due to a high perception of usefulness of instructional technologies for learning. However, inadequacy of the instructional technologies was a constraint towards access and adequacy of their utilization by the students. It was recommended that government and non-governmental organizations should work to procure adequate instructional technologies that would facilitate easy access to pedagogical experiences.
الناشر
جامعة السلطان قابوس
موضوع
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.