تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
بواسطة
Shen Fengdan
, Sun, Yang
في
Strategies
2021
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
بواسطة
Shen Fengdan
, Sun, Yang
في
Strategies
2021
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
Journal Article
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
2021
الطلب من المخزن الآلي
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
This paper is undertaken to investigate the status quo of Japanese major sophomores’ use of NSS-4 reviewing strategies by adopting a self-designed questionnaire and interviews. The subjects are 126 second-year Japanese majors from three universities in Jiangsu Province. This finding showed that 1) Japanese major sophomores employed a wide variety of reviewing strategies and they reported to use Direct Reviewing Strategies a bit more frequently than Indirect Reviewing Strategies. 2) There existed some differences between high-score group and low-score group in the use of reviewing strategies. 3) A certain correlation was revealed between reviewing strategies and NSS-4 scores and both Direct Reviewing Strategies and Indirect Reviewing Strategies were highly and positively correlated with NSS-4 scores
الناشر
FUNDACIÓN AIGLÉ
موضوع
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.