MbrlCatalogueTitleDetail

هل ترغب في حجز الكتاب؟
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
لقد وضعنا الحجز لك!
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
عفوًا! هناك خطأ ما.
عفوًا! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من وضع الحجز. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China

يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
كيف تريد الحصول عليه؟
لقد طلبنا الكتاب لك! عذرا ، تسليم الروبوت غير متوفر في الوقت الحالي
لقد طلبنا الكتاب لك!
لقد طلبنا الكتاب لك!
تم معالجة طلبك بنجاح وستتم معالجته خلال ساعات عمل المكتبة. يرجى التحقق من حالة طلبك في طلباتي.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من تقديم طلبك. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China
Journal Article

An Empirical Study on the Use of NSS-4 Reviewing Strategies by Second-Year Students of Japanese Majors in Mainland China

2021
نظرة عامة
This paper is undertaken to investigate the status quo of Japanese major sophomores’ use of NSS-4 reviewing strategies by adopting a self-designed questionnaire and interviews. The subjects are 126 second-year Japanese majors from three universities in Jiangsu Province. This finding showed that 1) Japanese major sophomores employed a wide variety of reviewing strategies and they reported to use Direct Reviewing Strategies a bit more frequently than Indirect Reviewing Strategies. 2) There existed some differences between high-score group and low-score group in the use of reviewing strategies. 3) A certain correlation was revealed between reviewing strategies and NSS-4 scores and both Direct Reviewing Strategies and Indirect Reviewing Strategies were highly and positively correlated with NSS-4 scores
الناشر
FUNDACIÓN AIGLÉ
موضوع