Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
إدارة العلاقات مع العملاء : مدخل التسويق المبني على قواعد البيانات = Customer relationship management (CRM) : database marketing approach
by
أبو النجا، محمد عبد العظيم مؤلف
in
خدمات العملاء برامج حاسوب
/ إدارة التسويق معالجة بيانات
/ العلاقات العامة معالجة بيانات
2013
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
إدارة العلاقات مع العملاء : مدخل التسويق المبني على قواعد البيانات = Customer relationship management (CRM) : database marketing approach
by
أبو النجا، محمد عبد العظيم مؤلف
in
خدمات العملاء برامج حاسوب
/ إدارة التسويق معالجة بيانات
/ العلاقات العامة معالجة بيانات
2013
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
إدارة العلاقات مع العملاء : مدخل التسويق المبني على قواعد البيانات = Customer relationship management (CRM) : database marketing approach
BOOK
إدارة العلاقات مع العملاء : مدخل التسويق المبني على قواعد البيانات = Customer relationship management (CRM) : database marketing approach
2013
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتحدث هذا الكتاب عن إدارة العلاقات مع العملاء حيث أن إدارة علاقات العملاء هو نهج لإدارة تفاعل الشركة مع العملاء الحاليين والمستقبليين ويعمل هذا النهج على تحليل بيانات تاريخ العملاء مع الشركة من أجل تحسين أفضل علاقات تجارية مع العملاء مع التركيز بشكل خاص على الاحتفاظ بالعملاء من أجل دفع نمو المبيعات.
Publisher
الدار الجامعية
ISBN
9789774222535
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HF 5415.5 .A28 2013 | 1 | BOOK | BUSINESS |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.