Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
استراتيجيات الدعاية والحملات الإعلانية
by
خوخة، أشرف فهمي مؤلف
in
الدعاية
/ الإعلان إدارة
/ الحملات الإعلانية إدارة
2015
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
استراتيجيات الدعاية والحملات الإعلانية
by
خوخة، أشرف فهمي مؤلف
in
الدعاية
/ الإعلان إدارة
/ الحملات الإعلانية إدارة
2015
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
استراتيجيات الدعاية والحملات الإعلانية
2015
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يحتوي الكتاب على سبعة فصول وفي الفصل الأول نعرض الدعاية والإعلان من خلال المفهومات والأنواع والأساليب والأهداف وفي الفصل الثاني نعرض وكالات الإعلان والحملات الإعلانية من خلال أهميتها وتنظيمها وأهدافها والاستراتيجية الإعلانية ونموذج لحملة إعلانية والفصل الثالث يتعرض للإطار النظري للدعاية والإعلان والفصل الرابع يشتمل على الدعاية والتخطيط للحملات الانتخابية والفصل الخامس يشتمل على الدعاية والغزو الثقافي من خلال تحديد مفهوم الغزو الإعلامي ومظاهره وأدواته وكيفية التصدي له والفصل السادس يتعرض لمقاييس المصداقية في الإعلام والدعاية من خلال مظاهر أزمة الثقة في الإعلام الدولي ومقاييس المصداقية في وسائل الإعلام والقيم الإخبارية في دول العالم والفصل السابع يشتمل على نموذج تطبيقي للدعاية من خلال معالجة الصحافة المصرية للأحداث الإيرانية.
Publisher
دار المعرفة الجامعية طبع نشر توزيع
Subject
ISBN
9789772737093
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HM 1226 .K48 2015 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.