Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
قبل الإقناع : طريقة ثورية للتأثير والإقناع
by
Cialdini, Robert B. مؤلف
, Cialdini, Robert B. Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade
in
التأثير النفسي
/ الإقناع
2018
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
قبل الإقناع : طريقة ثورية للتأثير والإقناع
by
Cialdini, Robert B. مؤلف
, Cialdini, Robert B. Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade
in
التأثير النفسي
/ الإقناع
2018
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
قبل الإقناع : طريقة ثورية للتأثير والإقناع
2018
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتناول كتاب (قبل الإقناع : طريقة ثورية للتأثير والإقناع) والذي قام بتأليفه روبرت سيالديني في حوالي (425) صفحة من القطع المتوسط موضوع (الإقناع) مستعرضا المحتويات التالية : الجزء الأول : الإقناع المسبق : التركيز على الانتباه، الفصل الأول : مقدمة، الفصل الثاني : اللحظات المميزة، الفصل الثالث : أهمية الانتباه هو ما يفرض أهميته، الفصل الرابع : ما يقع في بؤرة التركيز يصبح سببا، الفصل الخامس : العوامل الجاذبة للانتباه : الجاذبات، الفصل السادس : العوامل الجاذبة للانتباه : المستقطبات، الجزء الثاني : العمليات : دور الارتباط، الفصل السابع : أفضلية الروابط، الفصل الثامن : جغرافيا الإقناع، الفصل التاسع : الإقناع المسبق، الجزء الثالث : أفضل الممارسات : تعزيز الإقناع المسبق، الفصل العاشر : الطرق الست الرئيسية للتغيير واتخاذها بمثابهة طرق مختصرة ذكية، الفصل الحادي عشر : الاتحاد1 : التواجد معا، الفصل الثاني عشر : الاتحاد 2 : العمل معا، الفصل الثالث عشر : العرف الأخلاقي : ما يجب مراعاته قبل الإقناع المسبق، الفصل الرابع عشر : ما بعد الإقناع : التأثيرات اللاحقة.
Publisher
مكتبة جرير
Subject
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| BF 774 .C5312 2018 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.