تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Inception point : the use of learning and development to reform the Singapore Public Service
بواسطة
Low, James (Civil servant), author
في
Civil service Singapore History.
/ Civil service reform Singapore History.
/ Singapore Officials and employees In-service training.
/ Singapore Officials and employees Training of.
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Inception point : the use of learning and development to reform the Singapore Public Service
بواسطة
Low, James (Civil servant), author
في
Civil service Singapore History.
/ Civil service reform Singapore History.
/ Singapore Officials and employees In-service training.
/ Singapore Officials and employees Training of.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Inception point : the use of learning and development to reform the Singapore Public Service
بواسطة
Low, James (Civil servant), author
في
Civil service Singapore History.
/ Civil service reform Singapore History.
/ Singapore Officials and employees In-service training.
/ Singapore Officials and employees Training of.
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Inception point : the use of learning and development to reform the Singapore Public Service
Book
Inception point : the use of learning and development to reform the Singapore Public Service
متوفر في المكتبة
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
\"While the political leadership of the late Prime Minister Lee Kuan Yew and his People's Action Party (PAP) government were key to Singapore's modernisation, the role of policy implementation was one shouldered by the Singapore Public Service, a story thus far neglected in literature. Inception Point argues that the Singapore Public Service used executive development and training to introduce reforms across the bureaucracy. In so doing, the bureaucracy constantly adjusted itself to help modernise Singapore. In the 40 years between decolonisation in 1959 and 2001, when the training arm of the bureaucracy became a statutory board, training had been used firstly, to socialise the bureaucracy away from its colonial-era organisational culture to prepare it for the tasks of nation-building. Subsequently, civil servants were mobilised into an 'economic general staff' through training and development, to lead the Singapore developmental state in the 1970s and the 1980s. The Public Service for the 21st Century (PS21) reforms in the 1990s was the epitome in harnessing development and training for reforms across the bureaucracy\"-- Provided by publisher.
الناشر
World Scientific
موضوع
ISBN
9789813235069
نسخة متاحة:
1
العنصر متاح
1
إجمالي العنصر في جميع المواقع
اتصل بالرقم | نسخ | مواد | موقع |
---|---|---|---|
JQ1063.A69 L96 2018 | 1 | BOOK | AUTOSTORE |
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.