Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
أساسيات التسويق في المشروعات الصغيرة = Essentials of marketing of small enterprises
by
الخضر، علي إبراهيم مؤلف
, المصطفى، سامر حسين مؤلف
, الجاسم، محمد خالد مؤلف
, الترجمان، غياث مؤلف
in
إدارة التسويق
/ المشروعات التجارية الصغيرة تسويق
2017
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
أساسيات التسويق في المشروعات الصغيرة = Essentials of marketing of small enterprises
by
الخضر، علي إبراهيم مؤلف
, المصطفى، سامر حسين مؤلف
, الجاسم، محمد خالد مؤلف
, الترجمان، غياث مؤلف
in
إدارة التسويق
/ المشروعات التجارية الصغيرة تسويق
2017
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
أساسيات التسويق في المشروعات الصغيرة = Essentials of marketing of small enterprises
BOOK
أساسيات التسويق في المشروعات الصغيرة = Essentials of marketing of small enterprises
2017
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتناول كتاب أساسيات التسويق في المشروعات الصغيرة للدكتور علي الخضر طبيعة السويق ومفهومه وبيئة التسويق وسلوك المستهلك وبحوث التسويق ونظم المعلومات التسويقية والاستخبارات التسويقية ومجالات بحوث التسويق ويتحدث أيضا عن تجزئة السوق وأساليب تجزئة السوق وسياسة الماركة أو العلامة التجارية والتسويق المباشر والقرارات الأساسية عند إعداد الإعلان واستراتيجية الرسائل الإعلانية وساسات التوزيع.
Publisher
جامعة دمشق
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HF 5415.13 .K45 2017 | 1 | BOOK | BUSINESS |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.