Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
دراسات في الإعلام والإشهار وثقافة الصورة = Studies in the media and advertising and the culture of the picture
by
نهر، هادي مؤلف
in
الإعلام بحوث
/ وسائل الإعلام بحوث
2016
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
دراسات في الإعلام والإشهار وثقافة الصورة = Studies in the media and advertising and the culture of the picture
by
نهر، هادي مؤلف
in
الإعلام بحوث
/ وسائل الإعلام بحوث
2016
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
دراسات في الإعلام والإشهار وثقافة الصورة = Studies in the media and advertising and the culture of the picture
Book
دراسات في الإعلام والإشهار وثقافة الصورة = Studies in the media and advertising and the culture of the picture
2016
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
الكتاب حاو لبعض الدراسات العلمية التي ميدانها الإعلام : مصطلحاته، وأدواته، ورسائله، وكفاياته كنت قد أنجزتها على أوقات متباعدة، ونشرت بعضها في دوريات علمية محكمة، وشاركت ببعضها الآخر في مؤتمرات علمية في بلدان عربية في الجزائر، والمغرب، والأردن، ولبنان، وسوريا، والعراق، وقد كان لثقافة الإعلان، والإشهار، والدعاية وثقافة الصورة، واللون، والديكور، والموسيقى بجانب اللغة نصيب أوفر من هذه الدراسات، زيادة على ما احتواه الكتاب من دراسة في أشهر المصطلحات الإعلامية المعاصرة، وأوجه العلاقة بين اللغة والإعلام، واللغة وهندسة العقل، وأوجه العلاقة بين الإعلام وتنمية الشباب، ومعالجة شؤون المرأة العربية وقضاياها الأساسية في زمن يحاول بعض الإعلام فيه أن يدير ظهره للمرأة، ويسحبها من مكانتها العليا بوصفها الأم والبنت والزوج والأخت، وبنت البلد، وسيدة المجتمع، ومدرسة الأجيال، وينبوعا للمحبة والتضحية، والإيثار ليلقى بها في خواء التشويه، وإنعدام القيم، وتبخيس المكانة الجليلة لها.
Publisher
عالم الكتب الحديث ؛ جدارا للكتاب العالمي للنشر والتوزيع,مطبعة حلاوة
Subject
ISBN
9789957614393
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| P 91.3 .N34 2016 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.