تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Data driven : an introduction to management consulting in the 21st century
بواسطة
Curuksu, Jeremy David, author
في
Business consultants.
/ Management Data processing.
/ Customer relations Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Industrial Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Management Science.
/ BUSINESS & ECONOMICS Organizational Behavior.
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Data driven : an introduction to management consulting in the 21st century
بواسطة
Curuksu, Jeremy David, author
في
Business consultants.
/ Management Data processing.
/ Customer relations Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Industrial Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Management Science.
/ BUSINESS & ECONOMICS Organizational Behavior.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Data driven : an introduction to management consulting in the 21st century
بواسطة
Curuksu, Jeremy David, author
في
Business consultants.
/ Management Data processing.
/ Customer relations Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Industrial Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Management.
/ BUSINESS & ECONOMICS Management Science.
/ BUSINESS & ECONOMICS Organizational Behavior.
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Data driven : an introduction to management consulting in the 21st century
Book
Data driven : an introduction to management consulting in the 21st century
متوفر في المكتبة
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
\"This book is a \"scientific\" introduction to management consulting that covers elementary and more advanced concepts, such as strategy and client-relationship. It discusses the emerging role of information technologies in consulting activities and introduces the essential tools in data science, assuming no technical background. Drawing on extensive literature reviews with more than 200 peer reviewed articles, reports, books and surveys referenced, this book has at least four objectives: to be scientific, modern, complete and concise. An interactive version of some sections (industry snapshots, method toolbox) is freely accessible at econsultingdata.com.\"--Back cover.
الناشر
Springer
موضوع
ISBN
9783319702285, 3319702289, 9783030099411, 3030099415
نسخة متاحة:
2
العناصر المتاحة
2
مجموع العناصر في جميع المواقع
اتصل بالرقم | نسخ | مواد | موقع |
---|---|---|---|
HD69.C6 C87 2018 | 2 | BOOK | BUSINESS |
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.