Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
المواد الإعلامية التقليدية والإلكترونية في العلاقات العامة
by
الجوهر، محمد ناجي مؤلف
in
العلاقات العامة
/ الإعلام علاقات عامة
/ الإعلام الرقمي
2013
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
المواد الإعلامية التقليدية والإلكترونية في العلاقات العامة
by
الجوهر، محمد ناجي مؤلف
in
العلاقات العامة
/ الإعلام علاقات عامة
/ الإعلام الرقمي
2013
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
المواد الإعلامية التقليدية والإلكترونية في العلاقات العامة
Book
المواد الإعلامية التقليدية والإلكترونية في العلاقات العامة
2013
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتناول هذا الكتاب بشكل مفصل المواد الإعلامية التي تستخدمها إدارات العلاقات العامة، وقد اعتمد المؤلف في مادة كتابه على جزء من كتابه \"وسائل الاتصال في العلاقات العامة\" الذي سبق أن نشره في عمان قبل أكثر من عقد من الزمن، حيث قام تنقيح المادة القديمة، وتطويرها ؛ في حين أن الجزء الآخر منه هو مادة جديدة تتماشى مع الخطط الدراسية لأقسام العلاقات العامة. ويقع الكتاب في ثلاثة فصول : الفصل الأول : مقدمة للعلاقات العامة ويقع في أربعة مباحث تتناول مفاهيم العلاقات العامة وأسسها ووظائفها وأخلاقياتها، أما الفصل الثاني : فيتناول المواد الإعلامية التقليدية في العلاقات العامة ويقع في ثلاثة مباحث تتناول المواد الإعلامية المكتوبة والمسموعة والمرئية والمواد والأحداث الخاصة. وأخيرا الفصل الثالث الذي يتناول المواد الإعلامية الإلكترونية في العلاقات العامة فيعرض لإستخدام الإنترنت في العلاقات العامة والموقع الإلكتروني ثم الرسالة الإخبارية الإلكترونية والبريد الإلكتروني وجماعة المناقشة ومواقع التواصل الإجتماعي (الفيس بوك والتويتر).
Publisher
دار الكتاب الجامعي للنشر والتوزيع والطباعة
Subject
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HD 59 .J39 2013 | 1 | BOOK | EMIRATES |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
MBRLCatalogueRelatedBooks
Related Items
Related Items
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.