Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
استخدام الألعاب الرقمية كأدوات للتقويم والتعليم
by
Schaaf, Ryan L. مؤلف
, Schaaf, Ryan L
in
الألعاب التعليمية معالجة بيانات
/ التعليم باستخدام الحاسوب
2019
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
استخدام الألعاب الرقمية كأدوات للتقويم والتعليم
by
Schaaf, Ryan L. مؤلف
, Schaaf, Ryan L
in
الألعاب التعليمية معالجة بيانات
/ التعليم باستخدام الحاسوب
2019
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
استخدام الألعاب الرقمية كأدوات للتقويم والتعليم
2019
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يمارس الجيل الموجود دائما عبر الويب ألعابا رقمية أكثر من الأجيال السابقة ويتعلم بطريقة مختلفة عنها. لإشراك طلاب القرن الواحد والعشرين بطريقة عميقة في التعلم، فإن كتاب «استخدام الألعاب الرقمية كأدوات للتقويم والتعليم» يشجع معلمي الصفوف من رياض الأطفال إلى الثالث الثانوي والمديرين ومنسقي التقنية على تبني التعلم الرقمي المستند إلى ألعاب وهو أسلوب يحسن التعليم والتعلم من خلال إضافة ألعاب رقمية فعالة للعمليات الأكاديمية. ويبين المؤلف Ryan L. Schaaf للمعلمين كيف يستخدمون الأدوات الرقمية لإعداد أنشطة صيفية مسلية قابلة للتطبيق من ناحية أكاديمية تحفز الطلاب وتعزز التعلم. باستخدام هذا المصدر، فإن المعلمين. سيحصلون على توجيه عملي لتنفيذ ألعاب رقمية في غرفة الصف سيثرون تعلم الطلاب ويسمحون لهم بالسيطرة على تعلمهم يتقصون فوائد منصات الألعاب المختلفة لاختيار الأداة المناسبة للاستخدام الصفي يكتشفون استراتيجيات التقويم الفاعلة لاستخدامها مع التعلّم الرقمي المستند إلى ألعاب يستخدمون الأسئلة النقاشية المفيدة للتأمل في المحتوى بطريقة تآزرية أو فردية.
Publisher
دار الكتاب التربوي للنشر والتوزيع,شركة مطابع الإيمان
ISBN
9786038147597
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| LB 1029 .G3 S3312 2019 | 1 | BOOK | GENERAL |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.