Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
مناهج البحث الإعلامي : الأسس النظرية والتطبيقية
by
غريب، محمد مؤلف
, عبد الظاهر، وجدي حلمي مؤلف
in
الإعلام بحوث
/ الإعلام مناهج بحث
2019
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
مناهج البحث الإعلامي : الأسس النظرية والتطبيقية
by
غريب، محمد مؤلف
, عبد الظاهر، وجدي حلمي مؤلف
in
الإعلام بحوث
/ الإعلام مناهج بحث
2019
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
مناهج البحث الإعلامي : الأسس النظرية والتطبيقية
2019
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتناول كتاب (مناهج البحث الإعلامي : الأسس النظرية والتطبيقية) والذي قام بتأليفه د. محمد غريب في حوالي (366) صفحة من القطع المتوسط موضوع (مناهج البحث الإعلامي) يستعرض الكتاب نظرة شاملة ومتوازنة للإجراءات المنهجية، في البحوث والدراسات الإعلامية المختلفة في معالجتها لقضايا ومشاكل المجتمع، وصولا إلى الدور الوظيفي للبحث العلمي في خدمة وتقدم المجتمعات الإنسانية. حيث تعد مناهج البحث الإعلامي من المناهج العلمية الحديثة، التي بدأ استخدامها بعد تطور الوسائل المختلفة في بداية القرن العشرين، حيث ارتبطت بحوث الإعلام بالتطورات العلمية والتكنولوجية، التي ساهمت في بناء المجتمعات وتقدمها، بسبب تنوع وتقدم وسائل الاتصال والإعلام الجديدة مما تحدثه هذه الوسائل من تأثير على الجمهور، فضلا عن التنافس بين هذه الوسائل ذاتها، الأمر الذي استدعى ظهور مراكز بحوث الرأي العام والدراسات الإعلامية للتعرف على اتجاهات الجمهور نحو هذه الوسائل، وكذلك معرفة الصورة الذهنية تجاهها.
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| P 91.3 .G43 2019 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.