تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Black & white photography field guide : the essential guide to the art of creating black & white images
بواسطة
Freeman, Michael, 1945-
في
Photography.
/ Black-and-white photography.
/ Photography Digital techniques.
/ Photography, Artistic.
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Black & white photography field guide : the essential guide to the art of creating black & white images
بواسطة
Freeman, Michael, 1945-
في
Photography.
/ Black-and-white photography.
/ Photography Digital techniques.
/ Photography, Artistic.
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Black & white photography field guide : the essential guide to the art of creating black & white images
Book
Black & white photography field guide : the essential guide to the art of creating black & white images
متوفر في المكتبة
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
Begin by exploring the illustrious history and tradition of black-and-white photography, to better understand its unique aesthetics and aptly apply them to your own creative work. Then study the particular advantages that digital photography brings to the equation--from how the technology works, to the best and most up-to-date post-production software, and all the specialized techniques and processes in between. Finally, learn to think in black and white by considering the numerous interpretations that each scene presents, and set about achieving your precise creative vision with skill and competency.--Provided by publisher.
الناشر
Focal Press
موضوع
ISBN
9780415833516, 0415833515
نسخة متاحة:
1
العنصر متاح
1
إجمالي العنصر في جميع المواقع
اتصل بالرقم | نسخ | مواد | موقع |
---|---|---|---|
TR267.F744 2013 | 1 | BOOK | ARTS |
MBRLCatalogueRelatedBooks
الأصناف المتعلقة
الأصناف المتعلقة
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.