Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
الاستراتيجيات الاتصالية لإدارة سمعة المنظمات
by
طنطاوي، ميرهان محسن مؤلف
in
الاتصالات الإدارية
/ المنظمات إدارة
2013
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
الاستراتيجيات الاتصالية لإدارة سمعة المنظمات
by
طنطاوي، ميرهان محسن مؤلف
in
الاتصالات الإدارية
/ المنظمات إدارة
2013
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
الاستراتيجيات الاتصالية لإدارة سمعة المنظمات
2013
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
تعد إدارة سمعة المنظمات أحد أبرز المفاهيم الحديثة في عالم الأعمال والتي تعتمد بشكل رئيسي على الاتصالات المستمرة والفعالة والمتواصلة بهدف تحقيق سمعة طيبة. وبما أن عمل المنظمات بشكل أساسي على صورتها وسمعتها لدى الجمهور، جاء الاهتمام بمجال إدارة سمعة المنظمات من خلال الاعتماد على كافة الوسائل الاتصالية المتاحة لدى المنظمات لتعكس سمعة المنظمة بوضوح للجمهور، واتصالات المنظمة من شأنها قنوات حوار وتبادل للآراء مع جماهير المنظمة وبالتالي تحقيق سمعة طيبة، وفى ظل تزايد عدد المنظمات وحدة المنافسة بينهما سعيا لاجتذاب أكبر عدد من الجماهير من خلال المزايا التنافسية العديدة، كان اهتمام المنظمات المصرية بعملية إدارة سمعتها وضرورة التكامل الاستراتيجي بين كافة قطاعات المنظمة في سبيل تحقيق سمعة طيبة للمنظمة. ومن هذا المنطلق، جاء الاهتمام بدراسة طبيعة سمعة المنظمات والآلية المستخدمة للاستراتيجيات الاتصالية التي تطبقها المنظمات لإدارة سمعتها ومدركات الجمهور عنها. وفى هذا الكتاب الذى يقدم عرضا لطبيعة الاستراتيجيات والسياسات الاتصالية لإدارة سمعة المنظمة، وذلك من خلال ثلاثة فصول هي كالتالي : الفصل الأول : (إدارة السمعة الاستراتيجية)، الفصل الثاني : (اتصالات إدارة السمعة)، الفصل الثالث : (إدارة السمعة وإدارة القضايا والأزمات)
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HD 30.3 .T36 2013 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.