MbrlCatalogueTitleDetail

Do you wish to reserve the book?
بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)
بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)
Hey, we have placed the reservation for you!
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Title added to your shelf!
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)
بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)

Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
How would you like to get it?
We have requested the book for you! Sorry the robot delivery is not available at the moment
We have requested the book for you!
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)
بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)
Book

بحوث التسويق : (مدخل نظري وتطبيقي)

2008
Request Book From Autostore and Choose the Collection Method
Overview
تعتمد إدارة التسويق إستراتيجيا على أربعة إجراءات جوهرية هي : تحليل التسويقي \"Marketing Analysis\"، التخطيط التسويقي \"Marketing Planning\"، التنفيذ التسويقي، الرقابة التسويقية \"Marketing Control\". ولغرض تحقيق هذه الإجراءات بشكل سليم يتطلب من مديري التسويق توفير معلومات دقيقة حول زبائن منظمة الأعمال الإنتاجية أو الخدمية، المنافسين، الممولين، القوى البيئية المحيطة بالمنظمة المؤثرة في السوق، ويؤكد أحد خبراء التسويق على إن إدارة الأعمال بشكل جيد تتطلب إدارة مستقبلها وهي تعني إدارة المعلومات، وهذا ما تناوله الكتاب في بابين الول : يندرج تحت عنوان الإطار النظري لبحوث التسويقية، والثاني : فقد أتى تحت عنوان الإطار الميداني لبحوث التسويق.
Publisher
دار اليازوري العلمية للنشر والتوزيع
ISBN
9957121456, 9789957121457
Item info:
2 items available
2 items total in all locations
Holdings :
Call Number Copies Material Location
HF 5415.2 .T35 2008 2 BOOK AUTOSTORE