Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
سنة أولى ستة سيجما Six sigma
by
الزهراني، سعيد حمود، 1961- مؤلف
, خليفة، أمجد، 1982- مؤلف
in
ستة سيجما (معيار ضبط جودة)
/ ضبط الجودة
/ إدارة الجودة الشاملة
2015
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
سنة أولى ستة سيجما Six sigma
by
الزهراني، سعيد حمود، 1961- مؤلف
, خليفة، أمجد، 1982- مؤلف
in
ستة سيجما (معيار ضبط جودة)
/ ضبط الجودة
/ إدارة الجودة الشاملة
2015
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
سنة أولى ستة سيجما Six sigma
2015
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
تبدأ أغلب الشركات العالمية والمحلية عملها ويكون هدفها الأساسي هو تعظيم الربح وتحقيق مبيعات مرتفعة. ولكن السؤال هنا ماهو الدافع الأساسي الذي يجعل المستهلك يشتري هذه المنتجات ويفضلها عن غيرها، هل هو شكل المنتج ؟ أم سعره ؟ أم جودته ؟ وهذا ما سنتكلم عنه في هذا المقال وسنتناول أهم أدوات إدارة الجودة Six sigma لتحقيق النتائج المهمة للشركات. ماذا تعني الستة هي الاستراتيجية أو الطريقة التي تمكن الشركات من تقليل نسب الأخطاء والعيوب في المنتجات إلى نسب تكون معدومة وتكاد تصل إلى صفر بالمئة وبالتالي تحقق حاجات الزبون بشكل كامل. وهو المبدأ الذي تكون فيه نسبة الخطأ أو العيوب 3.4 عيب لكل مليون فرصة ممكنة. وهنا يمكننا القول إذا الشركة كانت قادرة على قياس العيوب والأخطاء فهي قادرة على تقليصها إلى نسب معدومة، هذا ما يدور حوله فلك هذا الكتاب.
Publisher
دار الأصحاب للنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9786039055358
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| TS 156.17 .S59 Z34 2015 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.