MbrlCatalogueTitleDetail

Do you wish to reserve the book?
فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك
فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك
Hey, we have placed the reservation for you!
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Title added to your shelf!
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك
فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك

Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
How would you like to get it?
We have requested the book for you! Sorry the robot delivery is not available at the moment
We have requested the book for you!
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك
فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك
Book

فلسفة التواصل في موقع الفيسبوك

2019
Request Book From Autostore and Choose the Collection Method
Overview
يشهد العالم تطورات سريعة في ميدان الاتصال، انعكست بصورة كبيرة على ميدان الإعلام الرقمي الذي جمع بين تكنولوجيا المعلومات وتكنولوجيا الاتصال، مما أدى إلى ظهور سوق حقيقي للوسائط المتعددة، التي تسمح بإدماج الكثير من المعطيات من مصادر مختلفة، كالنصوص والصور والأصوات والبيانات والرسومات والفيديو، رامية بذلك إلى تطوير الأشكال الجديدة لمنتجات الوسائط المتعددة التفاعلية، ودفع المستخدم لاقتنائها في وقت كان استعماله يقتصر على وسائل الإعلام التقليدية، في ظل بحث المستخدم عن فضاءات أفضل للتعبير والاتصال.
Publisher
ألفا للوثائق للنشر والتوزيع ؛ دار الحامد للنشر والتوزيع
ISBN
9789931484097, 9789931484103
Item info:
2 items available
2 items total in all locations
Holdings :
Call Number Copies Material Location
HM 743 .F33 S23 2019 2 BOOK AUTOSTORE