MbrlCatalogueTitleDetail

Do you wish to reserve the book?
الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر
الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر
Hey, we have placed the reservation for you!
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Title added to your shelf!
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر
الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر

Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
How would you like to get it?
We have requested the book for you! Sorry the robot delivery is not available at the moment
We have requested the book for you!
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر
الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر
Book

الاتجاهات الحديثة في التسويق الدولي المعاصر

2019
Request Book From Autostore and Choose the Collection Method
Overview
في هذا الكتاب سيتناول المؤلف مدخل عام للتسويق الدولي المعاصر وكيفية الانطلاق من إدارة تسويقية محلية إلى إدارة تسويقية عالمية خلال تطوير عمليات الاتصالات التسويقية وتحديث العمليات التسويقية والبيعية بالإضافة إلى تطور اقتصاديات وعمليات التجارة الإلكترونية فضلا عن تناول أهم المهارات التفاوضية والحوارية والإقناعية والأخلاقية واستحداث التقنيات التكنولوجية بما يضمن في النهاية لهذه المنظمات والشركات والمؤسسات فرص للصدارة والتوغل داخل الأسواق العالمية التي تتميز بالديناميكية والتطور السريع.
Publisher
الدولية للكتب العلمية
ISBN
9789776676060
Item info:
2 items available
2 items total in all locations
Holdings :
Call Number Copies Material Location
HF 1416 .A58 2019 2 BOOK AUTOSTORE