Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
عروض الكتب على الإنترنت : دراسة تحليلية مقارنة
by
عبد الجواد، عبير محمد عبد الرازق مؤلف
, الجاكي، مجدي مقدم
in
الكتب المحسبة
/ النشر الإلكتروني
2025
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
عروض الكتب على الإنترنت : دراسة تحليلية مقارنة
by
عبد الجواد، عبير محمد عبد الرازق مؤلف
, الجاكي، مجدي مقدم
in
الكتب المحسبة
/ النشر الإلكتروني
2025
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
عروض الكتب على الإنترنت : دراسة تحليلية مقارنة
2025
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يقدم الكتاب دراسة تحليلية مقارنة متخصصة في كيفية عرض الكتب على الإنترنت، مستعرضا نماذج مختلفة من المنصات الإلكترونية (سواء المحلية أو العالمية)، ويحلل معايير عرض الكتب مثل تصميم الصفحة، وتصنيف المحتوى، وأساليب الترويج والتسعير، ووسائل الدفع والشحن. كما يقارن بين تجارب العرض من حيث تجربة المستخدم وسهولة الوصول وجودة المعلومات المصاحبة لكل كتاب (مثل الوصف، والتقييمات، والعينات). يسلط الضوء على التحديات المرتبطة بالتسويق الرقمي للكتب مثل مشاكل سرقة المحتوى الإلكتروني، ضعف المحتوى الوصفي، والفرق بين العروض الحقيقية والتخفيضات المصطنعة. ويقدم توصيات عملية لتحسين عرض الكتب من خلال تطبيق استراتيجيات فعالة في التصميم الرقمي، التسويق، وخدمة العملاء لجذب القارئ وتحقيق مبيعات أفضل.
Publisher
دار العلم والإيمان للنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9789773089481
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| Z 1033 .E43 A23 2025 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
MBRLCatalogueRelatedBooks
Related Items
Related Items
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.