Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
الاتصالات التسويقية المتكاملة ودورها في دعم قضايا المرأة : دراسة حالة للمجلس القومي للمرأة
by
حسن، سارة إسماعيل مؤلف
in
المجلس القومي للمرأة (مصر) دراسات حالة
/ المرأة جوانب اجتماعية مصر
/ المرأة في الحياة العامة مصر
/ المرأة في وسائل الإعلام مصر
2025
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
الاتصالات التسويقية المتكاملة ودورها في دعم قضايا المرأة : دراسة حالة للمجلس القومي للمرأة
by
حسن، سارة إسماعيل مؤلف
in
المجلس القومي للمرأة (مصر) دراسات حالة
/ المرأة جوانب اجتماعية مصر
/ المرأة في الحياة العامة مصر
/ المرأة في وسائل الإعلام مصر
2025
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
الاتصالات التسويقية المتكاملة ودورها في دعم قضايا المرأة : دراسة حالة للمجلس القومي للمرأة
BOOK
الاتصالات التسويقية المتكاملة ودورها في دعم قضايا المرأة : دراسة حالة للمجلس القومي للمرأة
2025
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
تألفت الدراسة التي أجرتها الباحثة سارة إسماعيل حسن من تحليل دور الاتصالات التسويقية المتكاملة للمجلس القومي للمرأة في تعزيز القضايا النسائية والوصول إلى الجمهور المستهدف. من خلال استبيان على 400 سيدة من مختلف الخلفيات الاجتماعية والتعليمية، أسفرت النتائج عن أن الحملات الإعلانية (مثل حملة \"التاء المربوطة\" و\"احميها من الختان\") هي أكثر الوسائل جذبا للمتابعة عبر الصفحة الرسمية للمجلس، تلتها الدورات التدريبية وورش العمل، ثم الندوات والمؤتمرات ورغم وجود أدوات تفاعلية مثل أسئلة الجمهور والتعليقات، فإن الدراسة أظهرت أن هذه الوسائل لم تفعل بالشكل المطلوب، مما حد من تأثير الاتصال ثنائي الاتجاه مع المتابعات.
Publisher
دار العلا للنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9789778812220
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HQ 1793 .H37 2025 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.