Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
سيكولوجية الطفل الكفيف من المنظور التربوي
by
عباس، آذار عبد اللطيف مؤلف
in
ذوي الهمم علم نفس
/ ذوي الهمم تعليم
2015
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
سيكولوجية الطفل الكفيف من المنظور التربوي
by
عباس، آذار عبد اللطيف مؤلف
in
ذوي الهمم علم نفس
/ ذوي الهمم تعليم
2015
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
سيكولوجية الطفل الكفيف من المنظور التربوي
2015
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتناول الكتاب أهم المحاور المتعلقة بالناحية الاجتماعية والتعليمية والتربوية كونها من أهم المحاور التي تسهم في مساعدة الطفل الكفيف كي ينشأ نشأة نفسية واجتماعية سليمة. حيث جاء هذا الكتاب ليتناول الفصول التالية : مفهوم الاعاقة البصرية، خصائص الطفل الكفيف، النمو المعرفي لدى الطفل الكفيف، اتجاهات الوالدين نحو الطفل الكفيف، معلم الطفل الكفيف سماته مهماته.
Publisher
دار الإعصار العلمي للنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9789957586171
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| BF 727 .P57 A23 2015 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.