Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
by
عباس، أنس عبد الباسط، 1962- مؤلف
, الكميم، جمال ناصر علي مؤلف
in
إدارة التسويق
/ التسويق اتخاذ القرارات
2011
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
by
عباس، أنس عبد الباسط، 1962- مؤلف
, الكميم، جمال ناصر علي مؤلف
in
إدارة التسويق
/ التسويق اتخاذ القرارات
2011
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
2011
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يضع هذا الكتاب في ثلاثة عشر فصلا متكاملا حيث خصص الفصل الأول منه لتوضيح التسويق وماهيته بالمفهوم المعاصر وتناول الفصل الثاني البيئة التسويقية تحليلها وتأثيراتها، أما الفصل الثالث فتم التطرق فيه إلى السوق مكوناته وعناصره واستعرضنا فيه أيضا كيفية تجزئة السوق إلى قطاعات ثم كيف لنا تحديد الأسواق المستهدفة بخططنا وأفكارنا العلمية، وتناولنا في الفصل الرابع خطة التسويق وموازنات التسويق، وركز الفصل الخامس على تسويق الخدمات وأخذنا فيه تسويق الخدمات الصحية كنموذج وانطوى الفصل السادس على التعرف بعمق للمزيج التسويقي من خلال مكوناته الرئيسية التي أفردنا لكل عنصر فصلا مستقلا فكان الفصل السابع للمنتج والفصل الثامن للتسعير والفصل التاسع للتوزيع والفصل العاشر للترويج أما الفصل الحادي عشر فخصص لدراسة الإعلان في التسويق وكيفية استخدام الإعلان بتسويق الخدمات، وتناولنا في الفصل الثاني عشر موضوع التسويق الالكتروني بشيء من التوسع وتطرقنا في الفصل الثالث عشر لموضوع التسويق الدولي.
Publisher
الأكاديميون للنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9789957449292
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HF 5415 .A23 2011 | 1 | BOOK | BUSINESS |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.