MbrlCatalogueTitleDetail

Do you wish to reserve the book?
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
Hey, we have placed the reservation for you!
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Title added to your shelf!
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
التسويق المعاصر = Contemporary marketing

Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
How would you like to get it?
We have requested the book for you! Sorry the robot delivery is not available at the moment
We have requested the book for you!
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
التسويق المعاصر = Contemporary marketing
BOOK

التسويق المعاصر = Contemporary marketing

2011
Overview
يضع هذا الكتاب في ثلاثة عشر فصلا متكاملا حيث خصص الفصل الأول منه لتوضيح التسويق وماهيته بالمفهوم المعاصر وتناول الفصل الثاني البيئة التسويقية تحليلها وتأثيراتها، أما الفصل الثالث فتم التطرق فيه إلى السوق مكوناته وعناصره واستعرضنا فيه أيضا كيفية تجزئة السوق إلى قطاعات ثم كيف لنا تحديد الأسواق المستهدفة بخططنا وأفكارنا العلمية، وتناولنا في الفصل الرابع خطة التسويق وموازنات التسويق، وركز الفصل الخامس على تسويق الخدمات وأخذنا فيه تسويق الخدمات الصحية كنموذج وانطوى الفصل السادس على التعرف بعمق للمزيج التسويقي من خلال مكوناته الرئيسية التي أفردنا لكل عنصر فصلا مستقلا فكان الفصل السابع للمنتج والفصل الثامن للتسعير والفصل التاسع للتوزيع والفصل العاشر للترويج أما الفصل الحادي عشر فخصص لدراسة الإعلان في التسويق وكيفية استخدام الإعلان بتسويق الخدمات، وتناولنا في الفصل الثاني عشر موضوع التسويق الالكتروني بشيء من التوسع وتطرقنا في الفصل الثالث عشر لموضوع التسويق الدولي.
Publisher
الأكاديميون للنشر والتوزيع
ISBN
9789957449292
Item info:
2 items available
2 items total in all locations
Holdings :
Call Number Copies Material Location
HF 5415 .A23 2011 1 BOOK BUSINESS
1 BOOK AUTOSTORE