MbrlCatalogueTitleDetail

Do you wish to reserve the book?
التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)
التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)
Hey, we have placed the reservation for you!
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Title added to your shelf!
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)
التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)

Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
How would you like to get it?
We have requested the book for you! Sorry the robot delivery is not available at the moment
We have requested the book for you!
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)
التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)
Book

التسويق الشخصي : (مدخل سلوكي)

2014
Overview
إن هذا الكتاب معني ببان أهمية استراتيجية التسويق لمختلف المؤسسات والمشروعات السلعية والخدماتية وذلك من خلال التركيز على المفاهيم السلوكية والتسويقية كمحتوى لأية استراتيجية تسويقية لمختلف المؤسسات والمشروعات ويوضح هذا الكتاب للممارسيين والإداريين والتسويقيين الأسس الصحيحة لكيفية وضع الاستراتيجيات التسويقية للمؤسسات التي تقدم سلعا أو خدمات للقطاعين العام الحكومي والخاص، ويقع الكتاب في ثلاثة عشر فصلا، غطت موضوعاتها ما يلي : مقدمة في التسويق الاتراتيجي، التحليل الموقفي الاستراتيجي،تحليل وتطوير استراتيجية وحدة العمل، التحليل المالي، تحديد وتعريف أسواق العمل، استراتيجية السوق المستهدفة، استراتيجية وبرنامج الاحلال التسويقي، استراتيجية السلعة، استراتيجية التسعير، استراتيجية التوزيع، استراتيجية الترويج، خطة التسويق الاستراتيجيةودراسة حالات عملية بالإضافة إلى استراتيجيات دورة جياة السلعة.
Publisher
محمد إبراهيم عبيدات,مطابع الدستور التجارية
Item info:
2 items available
2 items total in all locations
Holdings :
Call Number Copies Material Location
HF 5410 .U23 2014 1 BOOK BUSINESS
1 BOOK AUTOSTORE