Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
العلامة التجارية من منظور استهلاكي
by
عبد القادر، مغراوي محي الدين مؤلف
in
العلامات التجارية
/ الاستهلاك
2019
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
العلامة التجارية من منظور استهلاكي
by
عبد القادر، مغراوي محي الدين مؤلف
in
العلامات التجارية
/ الاستهلاك
2019
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
العلامة التجارية من منظور استهلاكي
2019
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
تم إعداد الكتاب لتوضيح أبرز الجوانب المتعلقة بالمستهلك الذي يعتبر شريك المؤسسة، وبالعلامة التجارية التي تعد رمزا ماديا ومعنويا لتمييز مختلف أعمالها، فضلا عن تشخيصه للروابط التي تجمع المستهلك بالعلامة التجارية، وطبيعة العوامل التي تجعله يفضل علامة محددة عن غيرها من العلامات، والتي منها يمكننا استخلاص كيفية تقييم المستهلك للعلامة التجارية. وبذلك فإن هذا الكتاب سيساعد طلبة التسويق على إعداد بحوثهم وتوسيع معارفهم حول العنصرين والعلاقة بينهما، كما سيمكن مديري التسويق من فهم سلوك المستهلك تجاه العلامة، والتعرف على طرق تعزيز صلة المستهلك بالعلامات التجارية المرفقة بمنتجاتهم، إضافة إلى التعرف على العوامل التي يأخذها بالاعتبار في اختيار العلامات المسوقة، وبالتالي تطبيق التقنيات التسويقية التي تعطي العلامة قدرة تنافسية أكبر وتحقيق الأهداف المرجوة.
Publisher
النشر الجامعي الجديد طباعة-نشر-توزيع,المؤسسة الجامعية للدراسات والنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9789947780152
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| T 325 .A23 2019 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.