Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
إدارة المصارف : استراتيجية تعبئة الودائع وتقديم الائتمان
by
الزبيدي، حمزة محمود مؤلف
in
إدارة البنوك
/ الودائع المصرفية إدارة
/ الائتمان إدارة
2011
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
إدارة المصارف : استراتيجية تعبئة الودائع وتقديم الائتمان
by
الزبيدي، حمزة محمود مؤلف
in
إدارة البنوك
/ الودائع المصرفية إدارة
/ الائتمان إدارة
2011
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
إدارة المصارف : استراتيجية تعبئة الودائع وتقديم الائتمان
2011
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يجمع هذا الكتاب بين البساطة في العرض ولمسات من الدقة في تحليل الموضوعات التي يحتويها، والبساطة كما يصفها أحد المهتمين \"تعني القدرة على إيصال المعلومات إلى فكر القارئ بأقل جهد ممكن، والدقة تعني التأصيل في التحليل والتعمق في البحث، وهي اعتبارات من الصعب التوفيق بينها وإن كانت الصعوبة لا تعني الاستحالة. موضوع الكتاب يتناول المصارف التجارية باعتبارها أهم أشخاص النظام المصرفي في أي اقتصاد. وقد تم تناول الموضوع من ناحية كون \"المصارف\" منشأت أعمال تسعى إلى تحقيق هدف عن ما يدخل في دراستها من موضوعات تخص النظرية النقدية، رغم أم الفصل استراتيجي، مبتعدا فيما بين الموضوعين قد تضعف المضمون وقد يعقد البساطة، ويفقد الدقة.
Publisher
مؤسسة الوراق للنشر والتوزيع
Subject
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HG 1615 .Z83 2011 | 1 | BOOK | BUSINESS |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.