Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
تحقيق الثروات من الدعاية والإعلانات : أكثر من 100 سر من أسرار توظيف علم النفس في الدعاية والإعلان لتحقيق أرباح هائلة وزيادة حجم المبيعات
by
Whitman, Drew Eric مؤلف
, دار الفاروق للاستثمارات الثقافية (الجيزة، مصر). قسم الترجمة معد
in
الإعلان جوانب اقتصادية
/ الدعاية جوانب اقتصادية
2010
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
تحقيق الثروات من الدعاية والإعلانات : أكثر من 100 سر من أسرار توظيف علم النفس في الدعاية والإعلان لتحقيق أرباح هائلة وزيادة حجم المبيعات
by
Whitman, Drew Eric مؤلف
, دار الفاروق للاستثمارات الثقافية (الجيزة، مصر). قسم الترجمة معد
in
الإعلان جوانب اقتصادية
/ الدعاية جوانب اقتصادية
2010
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
تحقيق الثروات من الدعاية والإعلانات : أكثر من 100 سر من أسرار توظيف علم النفس في الدعاية والإعلان لتحقيق أرباح هائلة وزيادة حجم المبيعات
BOOK
تحقيق الثروات من الدعاية والإعلانات : أكثر من 100 سر من أسرار توظيف علم النفس في الدعاية والإعلان لتحقيق أرباح هائلة وزيادة حجم المبيعات
2010
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
أخيرا ستستطيع استخدام أكثر الأدوات الإعلانية فاعلية على الإطلاق بمساعدة هذا الدليل الشامل الذي يضم مئات الأساليب التي تم التحقق من فاعليتها عمليا، هذا بالإضافة إلى أفكار رائعة تتعلق بكيفية مراعاة البعد النفسي للمستهلك. يعرض الكتاب أيضا خلاصة المبادئ والأساليب التي ستوفر عليك مشقة التجربة والخطأ. في الحقيقة، إن واحدا من كل مائة من رجال الأعمال بالكاد يعرفون الحقائق التالية عن كيفية إنشاء إعلان جذاب: 60 % من الجمهور لا يقرؤون إلا العنوان الرئيسي للإعلان تزيد تعليقات الصور من نسبة قراءة الإعلان بنسبة 200 % تجذب الإعلانات الموضحة للأسعار الانتباه أكثر من غيرها بنسبة 20 % إن تكبير حجم الإعلان أربعة مرات يعمل على زيادة التركيز والانتباه إلى الضعف يزيد تأثير الإعلانات الملونة بأربعة ألوان بنسبة 45 % عن إعلانات الأبيض والأسود تستخدم كبرى وكالات الإعلان في نيويورك هذه الأسرار التي لا يعرفها إلا القليلون للتأثير على المستهلكين وإقناعهم بشراء المنتجات المعلن عنها. والآن، وبفضل هذا الكتاب، ستستطيع أنت أيضا معرفة هذه الأسرار والاستفادة منها.
Publisher
دار الفاروق للاستثمارات الثقافية
Subject
ISBN
9789774554556
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HF 5821 .W4512 2010 | 1 | BOOK | BUSINESS |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.