Search Results Heading

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
    Done
    Filters
    Reset
  • Reading Level
      Reading Level
      Clear All
      Reading Level
  • Content Type
      Content Type
      Clear All
      Content Type
  • Item Type
      Item Type
      Clear All
      Item Type
  • Is Full-Text Available
      Is Full-Text Available
      Clear All
      Is Full-Text Available
  • Year
      Year
      Clear All
      From:
      -
      To:
  • More Filters
      More Filters
      Clear All
      More Filters
      Subject
    • Country Of Publication
    • Publisher
    • Source
    • Target Audience
    • Donor
    • Language
    • Place of Publication
    • Contributors
    • Location
1 result(s) for "Mootee, Idris,‏ 1958- مؤلف"
Sort by:
التخطيط الاستراتيجي للعلامات التجارية في ستين دقيقة : كتاب العلامات التجارية الضروري لمحترفي التسويق
يضم هذا الكتاب مجموعة مبتكرة من الأفكار والعمليات وأطر العمل والصور المأخوذة من أدفانسد براندينج ماستر كلاس والتي استمرت على مدى أكثر من 10 سنوات في أكثر من 20 دولة وإنني أهدي هذا الكتاب لمن لم تتح لهم الفرصة حضور دوراتي التدريبية فالجميع مشغولون وليس لديهم ولو حتى القليل من الوقت للقراءة لذا يمكنك قراءة هذا الكتاب في 60 دقيقة فقط فيمكن أن تنتهي من قراءته في رحلة جوية من مدينة نيويورك إلى شيكاغو أو من لندن إلى باريس.