Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
التعليم الإلكتروني : رؤية معاصرة
by
حاتم، حيدر مؤلف
in
التعليم الإلكتروني
/ الإنترنت في التعليم
2017
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Do you wish to request the book?
التعليم الإلكتروني : رؤية معاصرة
by
حاتم، حيدر مؤلف
in
التعليم الإلكتروني
/ الإنترنت في التعليم
2017
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
التعليم الإلكتروني : رؤية معاصرة
2017
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
أعد المؤلف هذا الكتاب ليكن جامعا لا غلب المفاهيم المرتبطة بالتعلم الالكتروني التي يمكن أن توظف من قبل القائمون على العملية التعليمية في الشروع في اجراءات التحول من التعليم التقليدي الى التعلم الالكتروني وترسيخ ثقافته في المؤسسات التعليمية. لقد اشتمل هذا الكتاب على اربعة فصول تناول الفصل الأول علاقة التعلم الالكتروني بمفهومي التعليم والتعلم والتدريس والتدريب، أما الفصل الثاني فتناول الكتاب واستراتيجيات التعلم والتقييم الالكتروني وتناول الفصل الثالث التعلم الالكتروني انواعه وانظمته ومتطلباته وتطبيقاته، أما الفصل الرابع والاخير فتناول تقنيات وتطبيقات حديثة في التعلم الالكتروني.
Publisher
مؤسسة دار الصادق الثقافية طبع-نشر-توزيع
Subject
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| LB 1028.43 .H38 2017 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.