Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
السمعة المؤسسية ودورها في بناء العلامة التجارية
by
عمر، يحيى السيد مؤلف
in
العلامات التجارية
/ إدارة المبيعات
/ إدارة الأعمال
2023
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
السمعة المؤسسية ودورها في بناء العلامة التجارية
by
عمر، يحيى السيد مؤلف
in
العلامات التجارية
/ إدارة المبيعات
/ إدارة الأعمال
2023
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
Book
السمعة المؤسسية ودورها في بناء العلامة التجارية
2023
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
في ظل المتغيرات المتسارعة التي يشهدها عالم الأعمال، تبدو السمعة المؤسسية أداة رئيسة وفعالة للمنظمات لضمان استمرارها وتحقيق أهدافها وبلوغ رسالتها ورؤيتها، فالسعي لبناء سمعة مؤسسية جيدة لا يمكن النظر إليه على أنه ترف إداري، فهو خيار إلزامي للمنظمات الساعية للنجاح على كافة المستويات، وخاصة على صعيد بناء علامتها التجارية. بل إن كافة أنشطتها التسويقية والإنتاجية واستراتيجياتها الخاصة بالنمو والاستدامة تتعلق بشكل وثيق بمدى ما تحوزه من سمعة متميزة وعلامة تجارية تنافسية. واستنادا إلى هذا الطرح فإن كتاب السمعة المؤسسية ودورها في بناء العلامة التجارية للباحث يحيى السيد عمر، ومن خلال فصوله السبعة، يقدم دعما مباشرا للجهود الأكاديمية في المجال الإداري، كما يشكل دعما غير مباشر للعاملين في المستويات الإدارية العليا في المنظمات، فالكتاب ومن خلال مقاربته العلمي لمختلف المفاهيم ذات الصلة بالسمعة المؤسسية وبالعلامة التجارية يسعى لأن يقدم للمكتبة العربية جهدا جديدا، ويسعى بإثراء البحث الأكاديمي العربي بمخرجات جديدة تسهم في تطوير العمل الإداري العربي.
Publisher
دار نشر جامعة قطر
Subject
ISBN
9789927167126, 9789927167133
Item info:
3
items available
3
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| T 325 .U43 2023 | 3 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.