Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
ثقافة العلاقات الاستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية والخاصة
by
الحريري، محمد سرور مؤلف
in
الشركات الدولية إدارة
/ الشركات الخاصة إدارة
/ إدارة الأعمال
2016
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
ثقافة العلاقات الاستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية والخاصة
by
الحريري، محمد سرور مؤلف
in
الشركات الدولية إدارة
/ الشركات الخاصة إدارة
/ إدارة الأعمال
2016
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
ثقافة العلاقات الاستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية والخاصة
Book
ثقافة العلاقات الاستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية والخاصة
2016
Available to read in the library!
Request now
and choose the collection method
Overview
تناول الكتاب إن موضوع هذا الكتاب هو إدارة وثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية حيث يتعرض الكتاب إلى تفصيل كامل وشامل إلى قوانين وقواعد علم إدارة وثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية بشكل مفصل، ويقع الكتاب في خمسة أبواب : (الإطار العام النظري في إدارة وثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية، العلاقات الإنسانية وإدارة وثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية، السلوك التنظيمي في إدارة ثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية، الأخلاق والصفات والميزات المطلوبة في عملية إدارة وثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية، وإدارة وثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية وعلاقتها بإدارة التسويق وثقافة العلاقات الإستراتيجية في إدارة الشركات العالمية والمؤسسات الدولية التسويقية)
Publisher
الأكاديميون للنشر والتوزيع : الرمال للنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9789957590345
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
Call Number | Copies | Material | Location |
---|---|---|---|
HD 62.25 .H37 2016 | 1 | BOOK | BUSINESS |
1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.