Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
فاعلية استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية (I clickers) في تعليم طالبات التدريب الميداني
by
العبدالكريم، خلود برجس
in
التدريب الميداني
/ التعليم الإلكتروني
/ التعليم الجامعي
2021
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
فاعلية استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية (I clickers) في تعليم طالبات التدريب الميداني
by
العبدالكريم، خلود برجس
in
التدريب الميداني
/ التعليم الإلكتروني
/ التعليم الجامعي
2021
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
فاعلية استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية (I clickers) في تعليم طالبات التدريب الميداني
Journal Article
فاعلية استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية (I clickers) في تعليم طالبات التدريب الميداني
2021
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
هدفت هذه الدراسة إلى الكشف عن الفروق المعنوية ذات الدلالة الإحصائية، عند مستوى المعنوية (0.05) بين درجات القياس القبلي، والقياس البعدي، لمعارف ومهارات الطالبات المتدربات عند استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية (I clickers) في تعليم عملية التقدير، ولتحقيق أهداف الدراسة استخدمت الباحثة المنهج التجريبي بتصميم المجموعة الواحدة بقياس قبلي، وقياس بعدي، على (١٢) طالبة من طالبات التدريب الميداني (مستوى سابع-مستوى ثامن) بالمجال التربوي والتأهيلي، تخصص الخدمة الاجتماعية. وقد توصلت الدراسة إلى تفوق طالبات المجموعة التجريبية في القياس البعدي لمعارف الطالبات المتدربات على استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية I ((clickers، في تعليم مفهوم عملية التقدير، وكذلك تفوق طالبات المجموعة التجريبية في القياس البعدي لمهارات الطالبات المتدربات على استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية I (clickers) في تعليم مفهوم عملية التقدير؛ مما يشير إلى فاعلية استخدام أنظمة الاستجابة الشخصية في تعليم معارف ومهارات الممارسة المهنية في الخدمة الاجتماعية مقارنة بالأساليب التقليدية في التدريس القائمة على المحاضرات.
Publisher
جامعة الملك سعود - كلية الآداب
Subject
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.