MbrlCatalogueTitleDetail

هل ترغب في حجز الكتاب؟
Twists on Tradition In Photography Shows
Twists on Tradition In Photography Shows
لقد وضعنا الحجز لك!
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
عفوًا! هناك خطأ ما.
عفوًا! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من وضع الحجز. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Twists on Tradition In Photography Shows
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Twists on Tradition In Photography Shows
Twists on Tradition In Photography Shows

يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
كيف تريد الحصول عليه؟
لقد طلبنا الكتاب لك! عذرا ، تسليم الروبوت غير متوفر في الوقت الحالي
لقد طلبنا الكتاب لك!
لقد طلبنا الكتاب لك!
تم معالجة طلبك بنجاح وستتم معالجته خلال ساعات عمل المكتبة. يرجى التحقق من حالة طلبك في طلباتي.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
يبدو أننا لم نتمكن من تقديم طلبك. يرجى المحاولة مرة أخرى في وقت لاحق.
Twists on Tradition In Photography Shows
Twists on Tradition In Photography Shows
Newspaper Article

Twists on Tradition In Photography Shows

2003
نظرة عامة
Walter Cieben and Stephanie Selles have turned their lenses on participants in street demonstrations. Mr. Selles focuses on anti-war protesters on Wall Street, highlighting their individuality rather than their common cause. Ms. Selles's shot of anti-abortion picketers injects wry humor into an otherwise deadly serious event by catching one of the protesters holding her sign upside down. Mary Jessiman, Barbara Imperiale and Allison Schubert take a more formalistic approach to their work. Ms. Schubert's two views of vine-covered trees are less nature studies than examinations of the organic interaction of natural forms. Ms. Imperiale's small vignettes of gauzy fabric are abstract pictures of light and shadow that sacrifice detail in favor of mood and atmosphere. Ms. Jessiman's study of factory smokestacks, amusingly titled ''Candy Cigarettes,'' illustrates how a photograph can draw a visual analogy between disparate subjects. [Bridget Lanigan]'s photograph ''Mom,'' above, is on display at the Stepping Stone Gallery in Huntington. ''Winter 2003,'' left, a digital print by [Joan Powers], is on view at fotofoto in Huntington, a new cooperative gallery whose first show features work by its 15 members. ''Coma,'' a toned and collaged silverprint by Rosemary Warner, is in the fourth biennial invitational exhibition at the Anthony Giordano Gallery at Dowling College in Oakdale.