تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Twists on Tradition In Photography Shows
بواسطة
Harrison, Helen A
في
Art exhibits
/ Cieben, Walter
/ Dugdale, John
/ Holcomb, Kristin
/ Lanigan, Bridget
/ Photography
/ Powers, Joan
/ Saville, Lynn
/ Selles, Stephanie
/ Tornabene, Annmarie
/ Weems, Carrie Mae
/ Youmans, Lois
2003
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Twists on Tradition In Photography Shows
بواسطة
Harrison, Helen A
في
Art exhibits
/ Cieben, Walter
/ Dugdale, John
/ Holcomb, Kristin
/ Lanigan, Bridget
/ Photography
/ Powers, Joan
/ Saville, Lynn
/ Selles, Stephanie
/ Tornabene, Annmarie
/ Weems, Carrie Mae
/ Youmans, Lois
2003
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Newspaper Article
Twists on Tradition In Photography Shows
2003
الطلب من المخزن الآلي
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
Walter Cieben and Stephanie Selles have turned their lenses on participants in street demonstrations. Mr. Selles focuses on anti-war protesters on Wall Street, highlighting their individuality rather than their common cause. Ms. Selles's shot of anti-abortion picketers injects wry humor into an otherwise deadly serious event by catching one of the protesters holding her sign upside down. Mary Jessiman, Barbara Imperiale and Allison Schubert take a more formalistic approach to their work. Ms. Schubert's two views of vine-covered trees are less nature studies than examinations of the organic interaction of natural forms. Ms. Imperiale's small vignettes of gauzy fabric are abstract pictures of light and shadow that sacrifice detail in favor of mood and atmosphere. Ms. Jessiman's study of factory smokestacks, amusingly titled ''Candy Cigarettes,'' illustrates how a photograph can draw a visual analogy between disparate subjects. [Bridget Lanigan]'s photograph ''Mom,'' above, is on display at the Stepping Stone Gallery in Huntington. ''Winter 2003,'' left, a digital print by [Joan Powers], is on view at fotofoto in Huntington, a new cooperative gallery whose first show features work by its 15 members. ''Coma,'' a toned and collaged silverprint by Rosemary Warner, is in the fourth biennial invitational exhibition at the Anthony Giordano Gallery at Dowling College in Oakdale.
الناشر
New York Times Company
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.