Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
العلامات التجارية الرقمية : دليل شامل مبسط للاستراتيجية والتكتيك والقياس
by
Rowles, Daniel مؤلف
, زعرور، فواز مترجم
, Rowles, Daniel Digital branding : a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement
in
التسويق الإلكتروني
/ العلامات التجارية تسويق
2015
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
العلامات التجارية الرقمية : دليل شامل مبسط للاستراتيجية والتكتيك والقياس
by
Rowles, Daniel مؤلف
, زعرور، فواز مترجم
, Rowles, Daniel Digital branding : a complete step-by-step guide to strategy, tactics, tools and measurement
in
التسويق الإلكتروني
/ العلامات التجارية تسويق
2015
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
العلامات التجارية الرقمية : دليل شامل مبسط للاستراتيجية والتكتيك والقياس
Book
العلامات التجارية الرقمية : دليل شامل مبسط للاستراتيجية والتكتيك والقياس
2015
Available to read in the library!
Request now
and choose the collection method
Overview
يقدم هذا الكتاب دليلا عمليا متدرجا حول كيفية بناء العلامات التجارية على شبكة الإنترنت، من خلال تعريفنا بموضوعات وأفكار مهمة مثل تسويق المحتوى، ومواقع التواصل الاجتماعي، والتحديث المثالي للبحث وأسس تحليل الويب. يسهم دانيال رولز في ابتكار إطار متين ومتماسك للتخطيط للعلامات التجارية الرقمية، يشتمل على : دراسات حالة من عالم الواقع. دليل إلى الأدوات والتطبيقات المجانية. والمدفوعة التي يمكن لها أن تساعد في قياس العلامات التجارية الرقمية. أمثلة حول الإرشادات الاجتماعية والعملية. سلسلة أصيلة متدرجة لعلامة تجارية رقمية إلى جانب تقنيات وإرشادات القياس.
Publisher
دار الكتاب العربي للطباعة والنشر والتوزيع
Subject
ISBN
9789953279954
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
Call Number | Copies | Material | Location |
---|---|---|---|
HF 5415.1265 .R69125 2015 | 1 | BOOK | BUSINESS |
1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.