Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
التسويق الداخلي
by
أحمد، بيرفيز مؤلف
, رفيق، محمد، 1961- مؤلف
, دار الفاروق للاستثمارات الثقافية (الجيزة، مصر). قسم الترجمة معد
in
التسويق
/ التجارة تسويق
/ إدارة التسويق
2013
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
التسويق الداخلي
by
أحمد، بيرفيز مؤلف
, رفيق، محمد، 1961- مؤلف
, دار الفاروق للاستثمارات الثقافية (الجيزة، مصر). قسم الترجمة معد
in
التسويق
/ التجارة تسويق
/ إدارة التسويق
2013
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
التسويق الداخلي
2013
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يعرض كتاب \"التسويق الداخلي\" شرحا مبسطا لموضوع معقد وبعيد الأثر فهو يوفر عرض شامل لأحدث الأفكار والتطبيقات في هذا المجال مع تقدير النتائج المختلفة التي وصلت إليها استراتيجية التسويق الداخلي السليمة ويبدأ الكتاب بتعريف التسويق الداخلي وكيفية تنفيذه عمليا وعلى هذا الأساس يقوم الكتاب بما يلي عرض أحدث الأفكار والتطبيقات في مجال التسويق الداخلي وتوضيح كيف يمكن استخدام التسويق الداخلي في تسهيل الاستراتيجيات المختلفة مثل استراتيجية إدارة المعرفة وغيرها وإلقاء الضوء على الأساليب التي يحتاج إليها المديرون من أجل تطبيق التسويق الداخلي في المؤسسات التي يعملون بها بشكل فعال.
Publisher
دار الفاروق للاستثمارات الثقافية
Subject
ISBN
9789774558009
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| HF 5415.5 .A36 2013 | 1 | BOOK | BUSINESS |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.