Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
التقنيات الرقمية وتطبيقاتها في الإعلام : الذكاء الاصطناعي وإدارة المحتوى
by
فرجاني، علي مؤلف
in
الإعلام الرقمي
/ الذكاء الاصطناعي
/ الإعلام تقنية معلومات
2021
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
التقنيات الرقمية وتطبيقاتها في الإعلام : الذكاء الاصطناعي وإدارة المحتوى
by
فرجاني، علي مؤلف
in
الإعلام الرقمي
/ الذكاء الاصطناعي
/ الإعلام تقنية معلومات
2021
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
التقنيات الرقمية وتطبيقاتها في الإعلام : الذكاء الاصطناعي وإدارة المحتوى
Book
التقنيات الرقمية وتطبيقاتها في الإعلام : الذكاء الاصطناعي وإدارة المحتوى
2021
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
هذا الكتاب هو دراسة استكشافية تهدف إلى إزالة الغموض عن آلية التحول الرقمي وما يضمه من تقنيات تكنولوجية قد لا يعرفها غير المتخصصين، أو بعض متخذي القرار في المؤسسات، مما يعيق اللحاق بركب التكنولوجيا التنافسية الجديدة، وما تضمه من حقول نفطية جديدة كالذكاء الاصطناعي والبيانات الضخمة، مرورا بدور النظم الخبيرة في دعم واتخاذ القرار، والحوسبة السحابية، والأسواق الافتراضية، وتوظيف خوارزميات الذكاء الاصطناعي في إدارة العملاء CRM ومستحدثاتها، ووصولا إلى صحافة البيانات والذكاء الاصطناعي، وكيفية تأثير تكنولوجيا الاتصال والمعلومات عبر تطبيقات الذكاء الاصطناعي على مهنة العلاقات العامة والاتصال العملاق، فضلا عن توظيف المؤسسات الكبيرة لتقنيات الذكاء الاصطناعي والبيانات الضخمة في إدارة العملية الاتصالية والتأثير على المؤسسي العملاء والجمهور.
Publisher
الدار المصرية اللبنانية
Subject
ISBN
9789777953146
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| P 91.28 .F37 2021 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.