Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
العصر الجديد للإعلام
by
Hartley, John, 1948- مؤلف
, Burges, Jean مؤلف
, Bruns, Axel مؤلف
, السباعي، هدى عمر مترجم
, عبد الرحمن، نرمين عادل مترجم
, Hartley, John, 1948- A companion to new media dynamics
in
الإعلام ابتكارات تقنية
/ الإعلام الرقمي
2018
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
العصر الجديد للإعلام
by
Hartley, John, 1948- مؤلف
, Burges, Jean مؤلف
, Bruns, Axel مؤلف
, السباعي، هدى عمر مترجم
, عبد الرحمن، نرمين عادل مترجم
, Hartley, John, 1948- A companion to new media dynamics
in
الإعلام ابتكارات تقنية
/ الإعلام الرقمي
2018
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
العصر الجديد للإعلام
2018
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتناول هذا الكتاب تاريخ الإعلام الجديد حيث يقارن بين الدراسات الإعلامية الجديدة المعاصرة والفترات السابقة، حيث التغير الثقافي والتكنولوجي السريع، إلى جانب التعرض لتاريخ الدراسات الإعلامية الجديدة، كمان أنه يبرز الحاجة إلى التعاون بين الاختصاصات المختلفة لإيفاء هذا المجال حقه كاملا، علاوة على ذلك يوضح الكتاب، الفرق بين الإعلام الجديد والقديم ولا سيمت كيفية تشكيل المستخدم للمحتوى، وأسواق الشبكة الاجتماعية، كما أعادت الوكالات التجارية -سواء كانت فردية أو تنظيمية- تحديد الفروق طويلة المدى بين المنتج والمستهلك، والخبراء والهواى، والثقافة والسوق، والمعرفة والتسلية، وذلك في ثمانية فصول.
Publisher
المجموعة العربية للتدريب والنشر
Subject
ISBN
9789777221214
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| P 96 .T42 H3712 2018 | 1 | BOOK | GENERAL |
| 1 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.